خبرگزاری کار ایران

هفته سوم لیگ برتر فوتبال کشور؛

توقف فینالیست آسیا در شهر اولین‌ها/نفت بی‌بضاعت همچنان بی‌شکست

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۱۷۵۹

دیدار دو تیم نفت مسجدسلیمان و پرسپولیس با در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان با تساوی صفر بر صفر به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، نفت مسجدسلیمان از ساعت 16:35 دقیقه امروز پنجشنبه ششم آذرماه در ورزشگاه خانگی خود میزبان پرسپولیس تهران بود.

تلاش هر دو تیم در نیمه اول این دیدار علیرغم فرصت‌های گلزنی، بدون ردوبدل شدن گل، با نتیجه‌ صفر بر صفر به پایان رسید.

در این نیمه تیم پرسپولیس در دقیقه 39 صاحب یک ضربه پنالتی شد که ضربه سیامک نعمتی با برخورد به تیر دروازه به خارج رفت تا این فرصت طلایی قرمزپوشان به هدر رود.

در نیمه دوم، هر دو تیم حملاتی را روی دروازه همدیگر تدارک دیدند ولی هیچ‌کدام از این حملات نتیجه‌ای در بر نداشت تا این دیدار پس از 90 دقیقه، با نتیجه‌ مساوی صفر بر صفر به پایان برسد.

ترکیب نفت مسجدسلیمان: احمد گوهری، مصطفی نائیج‌پور، بهروز نوروزی‌فرد، مجتبی مقتدایی، نیما انتظاری، محمدمهدی احمدی، میثم تهیدست، محمدمهدی محبی (71-فرید بهزادی کریمی)، محمد بلبلی(81- عباس بوعذار)، سجاد جعفری(87- مهدی ایزدی)، ساسان حسینی(87- مهران امیری) با سرمربی گری مجتبی حسینی.

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، سید جلال حسینی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، مهدی شیری(46- احسان پهلوان)، سعید آقایی، کمال کامیابی‌نیا، میلاد سرلک، احمد نوراللهی، سیامک نعمتی، بشار رسن(79- علی شجاعی)، مهدی عبدی(79- آرمان رمضانی) با سرمربی گری یحیی گل محمدی.

داوران این دیدار: اشکان خورشیدی، کمک‌ها: علیرضا ایلدروم، هادی طوسی، داور چهارم: حسین زیاری و ناظر داوری: حسن کامرانی فر.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز