خبرگزاری کار ایران

استاندار خراسان شمالی:

عدم رعایت دستور العمل‌های بهداشتی تعطیلی صنوف را به دنبال دارد

asdasd
کد خبر : ۹۷۹۴۸۷

استاندار خراسان شمالی گفت: با بروز هرگونه تخلف از سوی صنوف مبنی بر عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی بدون هیچ اخطاری، صنف متخلف را تعطیل می‌کنیم .

به گزارش ایلنا، محمدعلی شجاعی در نشست شورای اداری استان خراسان شمالی با بیان این مطلب اظهار کرد: صنوف تعطیل نمی‌شوند ولی با بروز هرگونه تخلف از سوی صنوف مبنی بر عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی بدون هیچ اخطاری، صنف مربوطه را تعطیل می کنیم .

وی در رابطه با  شیوع بیماری کرونا و مشکلات ناشی از آن در سطح کشور و استان گفت: در این خصوص بازدید از ادارات برای نظارت بر روند رعایت پروتکل‌های بهداشتی شروع می‌شود که در گام نخست با کارکنان و مدیران دستگاه های اجرایی که مسائل بهداشتی را رعایت نکنند، برخورد خواهد شد.

شجاعی با بیان اینکه از هفته آینده ارائه خدمات از سوی دستگاه های اجرایی و خدمات رسان به ارباب رجوعانی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند، ممنوع است، گفت: صدا و سیما و اصحاب رسانه استان برای اطلاع‌رسانی این مصوبه به مردم اهتمام ویژه ای داشته باشند.

وی افزود: همچنین بانک های استان برای سیستم نوبت گیری یکی از گلوگاه های اصلی شیوع بیماری کرونا راهکاری بیاندیشند و دستگاه ضدعفونی کننده در تمامی ادارات تعبیه شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز