خبرگزاری کار ایران

استاندار خراسان شمالی مطرح کرد:

اعتبار 350 میلیارد ریالی برای بازسازی و اجرای طرح هادی در 66 روستای استان

asdasd
کد خبر : ۹۷۸۶۳۱

استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه توسعه استان از روستاها آغاز می‌شود، اظهار کرد: 350 میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات ملی و دهیاری ها برای بازسازی و اجرای طرح هادی در ۶۶ روستای استان که از مقوله رانش زمین آسیب دیده اند، هزینه شده است.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خراسان شمالی، محمدعلی شجاعی در حاشیه آیین بهره برداری از ۶ هزار و ۹۴۱ واحد مسکونی محرومان و پنج هزار و ۷۷۵ طرح اشتغال نیازمندان کشور در سفر رئیس کمیته امداد کشور به استان در روستای عزیز آباد مانه و سملقان، گفت: از سال پیش که ساخت ۱۰ هزار واحد مسکونی را در قالب طرح‌های مختلف در استان برنامه ریزی و آغاز کردیم تاکنون ۹ هزار واحد آن به بهره‌برداری رسیده است.

وی افزود: ۳۵۰ میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات ملی و دهیاری‌ها برای بازسازی و اجرای طرح هادی در ۶۶ روستای استان که از مقوله رانش زمین آسیب دیده اند، هزینه شده است.

شجاعی تصریح کرد : ۱۲۵ کیلومتر از معابر روستایی استان آسفالت شده و ۷۰۲ طرح اشتغالزایی توسط دهیاری‌ها تعریف و به تهران ارسال شده که ۵۰ درصد آنها تایید و اجرایی شده است.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی اظهار داشت: همچنین استان ما در بحث نفوذ بیمه روستایی و عشایری رتبه ۴ کشور را کسب کرده و از نظر مقاوم سازی منازل روستایی ۵۹ درصد امور انجام شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز