خبرگزاری کار ایران

رئیس اتاق بازرگانی خراسان شمالی:

تامین اقلام بهداشتی برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در استان/ تامین 200 هزار ماسک

asdasd
کد خبر : ۸۸۶۳۳۸

رئیس اتاق بازرگانی خراسان شمالی از تامین اقلام بهداشتی برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در سطح استان از سوی اتاق بازرگانی بجنورد خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سعید پورآبادی با اعلام این خبر گفت: اتاق بازرگانی در راستای رسالت اجتماعی خود به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و کاهش ابتلای مردم  به عنوان نماینده بخش خصوصی استان  آمادگی خود را همواره در شرایط بحرانی، حوادث، بلایای طبیعی کشور جهت مشارکت و همکاری های لازم در تامین نیازمندی های بهداشتی و اقلام مورد نیاز اعلام کرده است.

وی تصریح کرد: امروز با توجه به شرایط ویژه کشور جهت مقابله با ویروس کرونا اتاق بازرگانی برحسب وظیفه و رسالت های اجتماعی خود در اقدامی خیر خواهانه تامین اقلام بهداشتی در سطح استان را در دستور کار خود قرار داده است.

پورآبادی از تامین بیش از ۲۰۰هزار ماسک ۳لایه بند دار و روزانه تامین ۲هزار و۴۰۰ عدد ماسک فیلتردار در استان خبر داد.

وی ۶۰ هزار لیتر الکل ۹۶درصد اتانول ، هزار عدد ست ایزوله سرهمی (گان)، ۱۲۰۰ لیتر ضدعفونی کننده دست نانو، ۱۶۰۰لیتر ماده ضدعفونی کننده دست،۱۰۰هزار عدد دستکش لاتکس و وینیل  و تامین روزانه  500 الی 1000البسه گان و دستکش را ازجمله تامین اقلام بهداشتی مقابله با شیوع ویروس کرونا توسط اتاق بازرگانی بجنورد در استان اعلام کرد.

رییس اتاق بازرگانی خراسان شمالی متذکر شد:این میزان اقلام بهداشتی در مرحله اول بخشی به دانشگاه علوم پزشکی استان،بانک ها،نیروی های مسلح، درمانگاه و داروخانه ها  توزیع خواهد شد.

وی یادآور شد: این اقلام بهداشتی با پیگیری ها و رایزنی های فراوان امور بین الملل اتاق بازرگانی بجنورد طی مذاکره با انجمن صنعتگران،بازرگانان مستقل ترکیه(موسیاد) در خصوص تعیین منطقه ای مشترک در مرز ساری سو ترکیه و بازرگانان ایران برای مبادلات اقلام بهداشتی و پزشکی به منظور مقابله با  ویروس کرونا انجام شده است.

پورآبادی خاطرنشان کرد:همچنین اتاق بازرگانی بجنورد از همان روزهای اولیه شیوع ویروس کرونا در استان تاکنون اقدام به توزیع رایگان ۲۰۰۰لیتر محلول ضدعفونی سطوح بین کارخانجات،نانوایی ها ،برخی ادارات واماکن عمومی ،تامین رایگان ۲۰۰۰لیتر محلول ضدعفونی برای گند زادیی و ضدعفونی سطح شهر بجنورد با همکاری نظام صنفی کشاورزان و شهرداری بجنورد کرده است.

وی از دیگر اقدامات اتاق بازرگانی به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا را توزیع رایگان ۲۰۰۰لیتر محلول ضدعفونی سطوح در بین کارگاه های تولیدی،کسبه و مناطق حاشین نشین بجنورد،اهدای 40 عدد البسه گان و دستکش به پرستاران بیمارستان امام حسن (ع)بجنورد و....عنوان کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز