خبرگزاری کار ایران

حضور ۵ کشور در جام باشگاه‌های کشتی جهان در بجنورد

asdasd
کد خبر : ۸۴۷۶۶۸

رئیس ستاد برگزاری مسابقات کشتی فرنگی و آزاد جام باشگاه‌های جهان از شرکت کشورهای چین، قرقیزستان، هندوستان و آذربایجان در دو رشته آزاد و فرنگی به همراه ۵ تیم از ایران در این مسابقات خبرداد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا  به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، علی بیگ زاده اظهار کرد: ششمین دوره مسابقات کشتی فرنگی و آزاد جام باشگاه‌های جهان با میزبانی استان خراسان شمالی، شهرستان بجنورد از ۲۷ تا ۲۹ آذرماه برگزار می‌شود.

رئیس ستاد برگزاری مسابقات کشتی فرنگی و آزاد جام باشگاه‌های جهان اشاره داشت: ۱۷۴ کشور عضو اتحادیه جهانی کشتی هستند و بازه زمانی برگزاری ششمین دوره مسابقات کشتی جام باشگاه‌های جهان نام استان خراسان شمالی مورد توجه ورزش دوستان جهان خواهد بود.

وی افزود:حوزه‌های ورزش و اقتصاد ارتباط مستقیمی با یکدیگر دارند و این مسابقات فرصتی مناسب برای معرفی ظرفیت‌ها و داشته‌های استان است.

بیگ‌زاده مطرح کرد: از سوی اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان تورهای گردشگری برای ورزشکاران خارجی و داخلی پیش‌بینی‌شده و همچنین برنامه‌های فرهنگی نیز برای معرفی موسیقی محلی و مقامی، آیین‌های باستانی بومی توسط هنرمندان برجسته استان برگزار می‌شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان شمالی در ادامه سخنان خود افزود: ۲۷ آذرماه ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه مراسم افتتاحیه مسابقات با حضور رئیس کمیته ملی المپیک برگزار می‌شود.

بیگ زاده مطرح کرد: کشورهای چین، قرقیزستان، هندوستان و آذربایجان در دو رشته آزاد و فرنگی در این مسابقات شرکت خواهند داشت و همچنین تیم‌های داخلی شرکت‌کننده در این مسابقات اترک خراسان شمالی، بازار بزرگ ایران، دانشگاه آزاد اسلامی کشور، گهر زمین سیرجان و سینا صنعت ایذه می‌باشند.

بیگ زاده تصریح کرد: نماینده فیلا از یونان در استان مستقرشده و همزمان در ۶ سینما در سطح استان این مسابقات برای تماشای گروهی دوستداران این ورزش پخش خواهد شد.

وی ادامه داد: استانداردهای بین‌المللی لازم برای میزبانی، اسکان، محل برگزاری مسابقات و تغذیه ورزشکاران پیش‌بینی‌شده است.

 

 

منبع ایلنا
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز