خبرگزاری کار ایران

معاون حقوقی و امور مجلس سازمان تامین‌اجتماعی:

سازمان تامین اجتماعی کمیته امداد و بهزیستی نیست

asdasd
کد خبر : ۴۲۳۰۴۸

معاون حقوقی وامور مجلس سازمان تامین اجتماعی با اعلام اینکه سازمان‌تامین اجتماعی کمیته امداد و بهزیستی نیست، گفت: سازمان تامین اجتماعی یک نهاد بیمه ای است که باید به کسانی که در آن مشارکت پایدار دارند به همان نسبت ارائه خدمت دهد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، عبدالرحمان تاج الدین، معاون حقوقی و امور مجلس سازمان تامین اجتماعی در آیین تکریم و معارفه مدیرکل جدید اداره کل تامین اجتماعی خراسان شمالی با اعلام این مطلب گفت: سازمان تامین اجتماعی امروز افتخار می‌کند که آغوش خود را بر جامعه اصلی خود از جمله قشر کارگری، کارفرمایی، بازنشستگان، مستمری بگیران و بیمه شدگان و... گسترده است.

وی اظهارکرد: هم اکنون این سازمان توانسته با تلاش‌های ارزنده خود طی سالیان سال که سختی ها و تنگناهایی بر آن تحمیل کردند از حاشیه ها و حاشیه پردازی خود را دور کند.

تاج الدین با بیان این که سازمان تامین اجتماعی حیات خلوت شخص، جناح و حزبی نیست، گفت: این سازمان فراتر از جناح بازی ها، گروه ها و باندها امروز افتخار می‌کند به عنوان بزرگترین و عظیم ترین سازمان تاثیرگذار در کشور، تنها وظیفه خود را تولید امنیت قرار داده است.

وی امنیت و تولید را هدف اصلی سازمان تامین اجتماعی اعلام کرد و گفت: تولید امنیت در سازمان تامین اجتماعی بدور از نگاه های سیاسی و جناحی و باندی است.

تاج الدین آسیب رسانی به مجموعه تامین اجتماعی را آسیب جدی به جامعه دانست و از مجلس شورای اسلامی خواست با تدبیر و اندیشه رفع دغدغه و مشکل کنند.

معاون حقوقی و امور مجلس سازمان تامین اجتماعی دغدغه اصلی این سازمان را تجمیع بیمه‌ای دانست وگفت: سازمان تامین اجتماعی مجموعه ای در هم تنیده است که متشکل از بخش بیمه ای، درمان و سرمایه گذاری است که نمی تواند از هم منفک باشد.

وی یکی از دغدغه های سازمان تامین اجتماعی را در حال حاضر تدوین و شکل گیری برنامه ششم توسعه عنوان کرد و اظهار کرد: امروز برنامه ششم توسعه کشور در مجلس شورای اسلامی درحال گفتگو و رایزنی است که طی هفته آینده به تصویب می رسد که امیدواریم مصوبات خوبی برای جامعه بیمه شدگان به همراه داشته باشد.

تاج الدین اعلام داشت: درحال حاضر سازمان تامین اجتماعی ماهانه بالغ بر 5 هزار و 200 میلیارد تومان باید تجهیز منابع در راستای حقوق مستمری بگیران ، بازنشستگان، درمان ، بیمه بیکاری و ... پرداخت می‌کند.

وی ارتقای بخش درمانی، ارتقای هتلینگ درمانی سازمان، بهره برداری ده ها پروژه درمانی در مناطق محروم در راستای توسعه فضای درمانی، استفاده از ابزارهای موجود، فناوری به روز، تهیه لیست اینترنتی، بازرسی دیجیتال، حذف دفترچه درمان و... را ازجمله اقدامات موثر سازمان تامین اجتماعی در دولت تدبیر وامید عنوان کرد.

معاون حقوقی و امور مجلس سازمان تامین اجتماعی برضرورت همکاری مطلوب و تعاملات بیشتر مجموعه اداره کل تامین اجتماعی استان خراسان شمالی با مقامات عالی استان از جمله استانداری، فرمانداری، ائمه جمعه و نمایندگان مجلس شورای اسلامی و... تاکید کرد.

وی بر استفاده از ظرفیت جامعه عظیم بیمه شدگان کارگری ، جامعه بزرگ بازنشستگان، مستمری بگیران، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی همه کسانی که به نوعی در سازمان تامین اجتماعی سهیم هستند در قالب تعامل، گفتگو در جهت رفع مشکلات بیمه ای تاکید کرد.

گفتنی است در پایان مراسم طی حکمی از سوی دکتر نوربخش مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی دکتر از زحمات سید احمد سیدی سرپرست سابق اداره کل تامین اجتماعی خراسان شمالی تقدیر و تشکر شد و محمدعلی عباس زاده وحید به عنوان مدیرکل جدید این استان معرفی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز