خبرگزاری کار ایران

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان:

افتتاح 35 مدرسه همزمان با مهرماه امسال در خراسان شمالی

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان شمالی از افتتاح 35 مدرسه با 68 کلاس درس همزمان با مهر ماه و آغاز سال تحصیلی جدید خبر داد.

به گزارش ایلنا، ابوالقاسم بابایی مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان شمالی در حاشیه بازدید از پروژه‌های در دست اجرا و آماده این اداره کل در جمع خبرنگاران گفت: برای سال جاری در مجموع 69 پروژه با 115 کلاس درس و اعتباری بالغ بر 50 میلیارد تومان در سه مقطع هفته دولت، آغاز سال تحصیلی و پایان سال جاری در دست اقدام و افتتاح است.

وی افزود: از این تعداد طی هفته دولت 18 پروژه با 59 کلاس درس و زیربنای 7 هزار و 940 متر مربع افتتاح و به بهره برداری رسیده است.

بابایی گفت: همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید نیز 35 پروژه با 68 کلاس درس و 12 هزار و 598 متر مربع زیربنا و بالغ بر 25 میلیارد و 200 میلیون تومان اعتبار در دست افتتاح قرار دارد.

مدیرکل نوسازی مدارس خراسان شمالی افزود: این در حالی است که تا پایان سال جاری نیز 16 پروژه دیگر با دو هزار و 860 متر زیربنا به بهره برداری خواهد رسید.

وی گفت: بر اساس آخرین صحبت های انجام شده در جلسه شورای آموزش و پرورش و بنا به پیشنهاد استاندار خراسان شمالی با توجه به برگزاری کنگره سه هزار شهید در استان طی مهر ماه امسال در سالروز سفر رهبری، پروژه های آموزشی آموزش و پرورش و نوسازی نیز با حضور مقام عالی وزارت در تاریخ 26 مهر ماه افتتاح می شود.

کد خبر : ۴۱۲۳۸۵