خبرگزاری کار ایران

صبح امروز انجام شد؛

افتتاح ساختمان اداره کل مدیریت درمان و دفتر اسناد پزشکی تامین اجتماعی خراسان شمالی

asdasd
کد خبر : ۴۰۴۹۷۹

همزمان با هفته دولت ساختمان اداره کل مدیریت درمان و دفتر اسناد پزشکی تامین اجتماعی خراسان شمالی افتتاح و بهره برداری شد.

به گزارش‌خبرگزاری‌ایلنا، ساختمان‌اداره‌کل، مدیریت‌درمان و دفتر اسناد پزشکی تامین‌اجتماعی خراسان شمالی امروز 6 شهریورماه همزمان با هفته دولت با حضور معاون حقوقی سازمان، مشاور مدیرعامل و مدیرکل اموراستان ها و دیگر مسئولان ارشد استانی به طور رسمی افتتاح و به بهره برداری رسید.

 ساختمان اداره کل تامین اجتماعی خراسان شمالی در زمینی به متراژ 5 هزار و 780 مترمربع  از آذر ماه سال 91 در حال ساخت بود.

همچنین متراژ این ساختمان 4 هزار و 612 متر مربع اعلام کرد در 8 طبقه (با احتساب زیرزمین و طبقه همکف ) ساخته شده است.

شایان ذکر است  زمین ساختمان اداره کل تامین اجتماعی از محل تهاتر بدهی شهرداری بجنورد در ازای مبلغ 3 میلیارد و 200 میلیون تومان تامین شده است.

اعتبار اولیه ساختمان اداره کل تامین اجتماعی خراسان شمالی 23 میلیارد ریال است  و مبلغ تمام شده آن را نیز 71 میلیارد ریال بود.

نوع سازه بکار رفته دراین ساختمان سیستم مخلوط اسکلت فولادی با دیوار برش بتنی است که توسط شرکت ناظر طرح و اجرای خانه سازی ایران وابسته به تامین اجتماعی وپیمانکار شرکت هرم راه سازان احداث شده است.

گفتنی است در آیین افتتاحیه رسمی ساختمان اداره کل تامین اجتماعی خراسان شمالی روبان افتتاحیه این ساختمان توسط  پسر بزرگ  فیروز حمیدی زاده یکی از شهدای مدافع حرم استان و از کارکنان خانواده بزرگ تامین اجتماعی خراسان شمالی بریده شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز