خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد:

بیمه آتیه‌سازان و نارضایتی بازنشستگان تامین اجتماعی بجنورد

asdasd
کد خبر : ۳۸۳۶۷۹

رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی بجنورد گفت: 90 درصد بیمه شدگان بازنشسته تامین اجتماعی بجنورد از خدمات بیمه آتیه سازان حافظ ناراضی هستند.

حجت الله شهسوار رئیس کانون بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی شهرستان بجنورد در گفت وگو با خبرنگار ایلنا به گلایه های بیشمار بازنشستگان از خدمات بیمه آتیه سازان اشاره کرد وگفت: 90 درصد بیمه شدگان بازنشسته تامین اجتماعی بجنورد از خدمات بیمه آتیه سازان حافظ ناراضی اند.

شهسوار با اظهار گلایه از تجمیع بیمه های تکمیلی بازنشستگان، اظهارکرد: متاسفانه اکنون 3 سال است بیمه های تکمیلی بازنشستگان را تجمیع کردند. کانون عالی بازنشستگان تهران با بیمه آتیه سازان حافظ این قرارداد را منعقد کرده است که دارای سقف خدمات پاراگلینکی بسیار محدود است.

وی با ارائه لیست انصرافی بازنشستگان کانون بجنورد از بیمه آتیه سازان اظهار داشت: ماهانه بابت بیمه آتیه سازان حافظ 28 هزار و 200 تومان از حقوق هر بازنشسته بابت ارائه خدمات کسر می شود آنهم بدون ارائه خدمات مطلوب به بازنشستگان که باعث گلایه مندی بسیار از بازنشستگان این شهر شده است.

شهسوار ارائه حواله های سفید بانکی بابت بیمه آتیه سازان حافظ را از دیگرگلایه های بازنشستگان تامین اجتماعی بجنورد عنوان کرد و بر اصلاح سیستم پیامکی و راه اندازی سامانه پیامکی بانک بابت بیمه آتیه سازان حافظ برای بازنشستگان تاکید کرد.

وام 2 میلیونی تنها برای 22 بازنشسته در شهر بجنورد

رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی بجنورد در ادامه با گلایه از نامه اخیر سرپرستی بانک رفاه استان بابت سهمیه وام 2 میلیون تومانی بازنشستگان در سال جاری گفت: از 4 هزار و 200 نفر بازنشسته تامین اجتماعی بجنورد فقط 22 سهمیه بابت وام اختصاص یافته است.

 شهسوار افزود: یعنی از هر 200 نفر بازنشسته یک نفر می‌تواند از این وام بهره مند شود این در حالی است که 50 درصد نیروهای کانون بازنشستگان استان مربوط به بجنورد است.

وی با اظهار نارضایتی از تخصیص این میزان وام تصریح کرد: حاضر به پذیرفتن این میزان سهمیه نیستم چرا که بیشتر بازنشستگان جزء بیماران خاص و با حداقل حقوق بوده و اکثر آنها خواستار دریافت وام هستند.

انتهای پیام/
فاطمه برزگر
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز