خبرگزاری کار ایران

تاکید منتخبان بجنوردی بر حمایت خود از استاندار خراسان شمالی

منتخبان مردم بجنورد در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی به رغم برخی شایعه‌سازی، بر حمایت از استاندار بومی خراسان شمالی تاکید کردند.

به گزارش ایلنا به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، منتخب حوزه انتخابیه بجنورد در مجلس شورای اسلامی با شرکت در جلسه شورای هماهنگی اصلاح‌طلبان خراسان شمالی بر حمایت خود از سید علی اکبر پرویزی استاندار خراسان شمالی تاکید کردند.

علی اکبری در این نشست که با حضور حداکثری احزاب و تشکل‌های اصلاح‌طلب برگزار شده بود گفت: هم شعارهای تبلیغاتی ما و هم محل رشد و پرورش ما دولت بوده است و تردید نداریم که در سیاست همراهی با دولت و استاندار فعلی می‌توان به توسعه استان دست یافت.

وی با اشاره ضمنی به رویکرد یکی از نمایندگان استان در مخالفت با استاندار خراسان شمالی تصریح کرد: ما وجود استاندار کنونی را نقطه قوت استان می‌دانیم.

علی قربانی منتخب دیگر مردم حوزه انتخابیه بجنورد نیز گفت: در شرایط کنونی نمی‌توان به صورت فردی تصمیم گرفت و ما با حضور در فراکسیون اصلاح طلبان و همراهان دولت، در همه مسائل بین المللی، کشوری، استانی و شهرستانی اظهار نظر خواهیم کرد.

وی نیز با اعلام حمایت قاطع خود از استاندار کنونی تصریح کرد: انتخاب ما که برخاسته از دولت بوده و شعارمان همراهی با دولت بوده است و اعتماد مردم به ما و اصلاح طلبان، وظیفه ما نمایندگان و استاندار را برای خدمت به مردم خراسان شمالی، سنگین کرده است.

وی تاکید کرد: در عین حمایت از مردم در کنار دولت هستیم ولی وکیل الدوله نخواهیم شد و در مقابل کوتاهی به مردم ساکت نخواهیم بود.

منتخبان مردم بجنورد در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در این نشست، همچنین به تشریح مسائل داخلی استان از جمله سیاست‌های خود برای توسعه استان پرداختند و تأکید کردند برای پیگیری بهتر نیاز‌ها و درخواست‌های مردمی، اتاق‌های فکری زیر نظر ستاد‌هایشان تشکیل شده و مسائل و موضوعات را با همفکری مردم به صورت علمی بررسی کرده و درمجلس شورای اسلامی پیگیری خواهند کرد.

یادآور می‌شود علی اکبری و علی قربانی منتخبان دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه شهرستانهای بجنورد، مانه و سملقان، گرمه، جاجرم و راز و جرگلان هستند.

کد خبر : ۳۶۲۳۱۴