خبرگزاری کار ایران

سخنگوی سازمان امداد و نجات خبر داد:

دو سانحه رانندگی ۵۷ مصدوم بر جای گذاشت

asdasd
کد خبر : ۲۲۵۳۲۲

امدادگران و نجاتگران جمعیت‌هلال‌احمر ۸ نفر از مصدومان را به مراکز درمانی منتقل کرده و ۳ مصدوم را از حادثه‌‌ رها ساختند.

سخنگوی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر اعلام کرد: به دنبال ۲ حادثه صبح امروز در خراسان شمالی و برخورد و واژگونی خودرو‌ها، ۵۷ تن از هموطنان مصدوم شده و ۱۴ نفر به مراکز درمانی منتقل شدند.

به گزارش ایلنا، حسین درخشان با اعلام جزئیات این حوادث، تشریح کرد: به دنبال واژگونی اتوبوس در جاده رشت - مشهد در گرمه، محور آشخانه - گلستان، نرسیده به رباط قره‌بیل در ساعت ٢۵:۴صبح امروز، ۲۵ نفر آسیب‌دیده و ۲۱ نفر مصدوم شدند.

وی با بیان اینکه برای این امدادرسانی در این حادثه، ۷ تیم عملیاتی شامل ۱۶ نفر اعزام شدند، افزود: بر این اساس امدادگران و نجاتگران جمعیت‌هلال‌احمر ۸ نفر از مصدومان را به مراکز درمانی منتقل کرده و ۳ مصدوم را از حادثه‌‌ رها کردند.

سخنگوی سازمان امداد و نجات اظهار کرد: به علاوه در حادثه دیگری که ساعت ١٠: ۴امروز در خراسان شمالی به علت برخورد کامیون با اتوبوس در کیلومتر ۲۲ محور بجنورد – آشخانه، بعد از روستای بدرانلو رخ داد، ۴۵ تن حادثه‌دیده و ۳۶ تن مصدوم شدند.

وی با اشاره به اینکه برای امدادرسانی در این عملیات‌ها ۶ تیم امداد و نجات شامل ۱۵ نفر اعزام شدند، گفت: بر این اساس ۶ مصدوم به مراکز درمانی منتقل شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز