خبرگزاری کار ایران

آمادگی ۷ پایگاه هلال احمر شهرستان بجنورد برای طرح ایمنی و سلامت مسافرین نوروز ۱۳۹۳

asdasd
کد خبر : ۱۵۳۸۳۵

رئیس جمعیت هلال احمرشهرستان بجنورد گفت: ۷ پایگاه هلال احمر برای راهنمایی مسافران نوروزی آماده خدمات رسانی به آنها در ایام تعطیلات نوروزی است.

ایلنا: رییس جمعت هلال احمر بجنورد از آمادگی ۷ پایگاه این جمعبت برای اجرای طرح های ایمنی و سلامت مسافران نوروزی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از بجنورد محمدعلی خلیلی با بیان اینکه این پایگاهها در میادین و ورودهای استان مستقر شدند. افزود: در این طرح نوروزی ۱۰۰عضو از اعضای فعال شاخه جوانان جمعیت هلال احمر بجنورد برای راهنمایی مسافران نوروزی همکاری دارند.

وی خاطر نشان کرد: در این پایگاهها خیمه ها ی نماز در کنار این پایگاه ها دایر شده و جوانان مستقر در این مکان ها، خدمات گوناگونی از جمله ارائه نقشه شهر و راهنمایی مسافران نوروزی، پاسخ به سوالات شرعی، اجرای مسابقات فرهنگی و غیره انجام می‌شود.

رئیس جمعیت هلال احمرشهرستان بجنورد با اشاره به اینکه برقراری ۲ پست امداد و نجات جاده ای و آماده باش نیروهای امداد و نجات با تجهیزات از دیگر فعالیت های جمعیت هلال احمربجنورد در ایام تعطیلات نوروز است. اظهار داشت: این جمعیت برای اسکان اضطراری آسیب دیدگان حوادثاحتمالی جاده ای و خدمت رسانی بهتر به مسافران آمادگی کامل دارد.

خلیلی همچنین از اجرایی شدن طرح سحاب در راستای تعامل بین هلال احمر و مسافران خبردادو گفت: در این طرح جوانان هلال احمر با انجام کار خداپسندانه قدمی در ترویج خدمات داوطلبانه برداشته و این امور را در جامعه به معرض نمایش می‌گذارند.

وی در ادامه تصریح کرد: در طرح سحاب جوانان هلال احمر در قالب تیم‌هایی با دوچرخه در نقاط گردشگری و مسافرپذیر شهرستان گشت زنی کرده و در صورت نیاز به راهنمایی و امدادرسانی می‌پردازند.

گفتنی است: ماهیت و کارکرد خدمات پروژه سحاب مانند گذشته داوطلبانه و در چارچوب اصول و اهداف بشردوستانه و با اولویت ایمن سازی، کنترل و مهار آسیب پذیری و ارائه خدمات امدادی و بشردوستانه است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز