خبرگزاری کار ایران

سرپرست اداره کل تامین اجتماعی خراسان شمالی خبر داد:

راه اندازی اولین دفتر کارگزاری شعب تامین اجتماعی در بجنورد

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۳۰۷

سرپرست اداره کل تامین اجتماعی خراسان شمالی از راه اندازی اولین دفتر کارگزاری شعب تامین اجتماعی در بجنورد خبرداد.

ایلنا: سرپرست اداره کل تامین اجتماعی خراسان شمالی از راه اندازی اولین دفتر کارگزاری شعب تامین اجتماعی در بجنورد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری " ایلنا " از بجنورد، سرپرست تامین اجتماعی استان خراسان شمالی گفت: براساس قانون، ۱۸ نوع تعهد از سوی تامین اجتماعی برای بیمه شدگان این سازمان تعریف شده که شامل بیمه درمان، حوادث، بارداری، مستمری بازنشستگان، بازماندگان، مقرری بیمه بیکاری، غرامت دستمزدایام بیکاری و… می باشد.

" سید احمد سیدی " با بیان اینکه استان خراسان شمالی دارای ۴ شعبه تامین اجتماعی درشهرستان بجنورد، اسفراین، جاجرم وشیروان است، افزود: دراین راستا یک شعبه اقماری برای شهرستان رازوجرگلان(وحدت) در حال پیگیری است و یک شعبه دیگر برای شهرستان بجنورد(تحت عنوان دفتر کارگزاری) به دلیل حجم بالای کاری در نظر گرفته شده است.

" سیدی " جمعیت بیمه بیکاری تحت پوشش خدمات تامین اجتماعی تا آذرماهه امسال را ۶۷۳نفر ذکر کرد وافزود: در سال جاری تاکنون ۲ هزار و ۵۰نفر مشاغل آزادو ۹ هزار و ۶۱۳ نفر رانندگان تحت حمایت تامین اجتماعی استان خراسان شمالی هستند.

وی ادامه داد: درهمین راستا ۶ هزار و ۵۱۸ نفراز قالبیافان، ۲ هزار و ۹۹۸ نفر از زنان سرپرست خانوار، ۴۱۶ نفر خادمین و۸۹ نفر سایر تحت پوشش خدمات تامین اجتماعی استان هستند.

وی در رابطه با کارگاه‌های تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی استان خراسان شمالی نیز گفت: در۹ ماهه نخست سال جاری ۱۱ هزار و ۸۷ کارگاه صنفی فعال، ۱۰ هزار و ۱۰۶ کارگاه صنفی نیمه فعال و ۱۴هزار و ۳۵۵ کارگاه پیمان فعال است.

سرپرست تامین اجتماعی خراسان شمالی تعداد بازنشستگان سخت و زیان آور را یک هزار و ۱۹۱ کارگاه نفر، بازنشستگان پیش از موعد۱۳ نفر، بازنشستگان نوسازی صنایع ۵۵ نفر و کارگاه‌های مشمول کمک دولت را ۲ هزار و ۳۲۵ نفر و بیمه شدگان بیماری‌های خاص صندوق را ۱۴۸نفر ذکر کرد.

پایان مطلب / برزگر

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز