خبرگزاری کار ایران

مدیر کل زندان‌های استان خراسان شمالی خبرداد:

پیشرفت ۸۰ درصدی زندان جدید اسفراین

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۱۰۶

مدیر کل زندانهای استان خراسان شمالی از ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی زندان جدید اسفراین خبر داد و زمان بهره‌برداری این پروژه را نیمه اول سال ۹۴ اعلام کرد.

مدیر کل زندانهای استان خراسان شمالی از ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی زندان جدید اسفراین خبر داد و زمان بهره برداری این پروژه را نیمه اول سال ۹۴ اعلام کرد.
به گزارش خبرگزاری ایلنا از بجنورد، محمد علی بلوکی مدیر کل زندان‌های استان خراسان شمالی با اعلام اینکه باتوجه به شروع احداثپروژه جدید زندان ۲۵۰ نفره اسفراین در فروردین سال ۹۱ و شروع عملیات ساختمانی از ابتدای خرداد سال جاری اظهار کرد: با احداثساختمان اداری زندان و پیش ملاقات با زیر بنای ۱۰۸۰ متر مربع تا کنون ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
مدیر کل زندان‌های استان تصریح کرد؛ پروژه زندان جدید اسفراین در سال ۱۳۹۱ در قطعه زمینی به مساحت ۲۵۰۰۰ متر مربع شروع و کل مساحت زیربنا که در این زمین در نظر گرفته شده ۳۶۲۵ متر مربع می‌باشد که تا کنون کل پروژه ۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
وی همچنین ادامه داد: در این پروژه ۴ باب برجک نگهبانی با زیر بنای ۴۰۰ متر مربع و دیوار پیرامونی به طول ۵۲۰ متر و ارتفاع ۶ متراحداثکه پیشرفت فیزیکی ۱۰۰ درصد داشته است.
بلوکی در پایان زمان بهره برداری این پروژه را در نیمه اول سال ۹۴ اعلام کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز