خبرگزاری کار ایران

تجهیز ۵۰میلیارد ریالی آمبولانس های خراسان‌ شمالی/استقرار آمبولانس ها در بیمارستان های استان

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۵۷۳۲

معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی دانشگاه علوم پزشکی خراسان‌شمالی گفت: ۵۰ میلیارد ریال برای تجهیز پنج دستگاه آمبولانس استان به دلیل اولویت کار فوریت های پزشکی و حساسیت خدمات رسانی هزینه شد.

به گزارش ایلنا از خراسان شمالی،حمیدرضا صدوقی اظهار داشت: این آمبولانس‌ها که مجهز به تجهیزات اینورتر ۲۲۰ ولت، دستگاه اکسیژن ساز، ونتیلاتور، دیسی شوک و سیستم مانیتورینگ هستند به بیمارستان‌های استان اختصاص پیدا کردند تا در صورت نیاز خدمات اعزامی را برای بیماران ارائه دهند.

وی افزود: با توجه اولویت کار فوریت های پزشکی، هر دستگاه آمبولانس با ۱۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات دانشگاه علوم پزشکی استان تجهیز شد و این آمبولانس ها در بیمارستان های خراسان شمالی مستقر شدند.

صدوقی با اشاره به اینکه پیش از این برخی تجهیزات در آمبولانس به صورت سیار نصب می شد، عنوان کرد: اکنون تجهیزات مورد نیاز بیماران icu به صورت دائم در این آمبولانس‌ها نصب شده است و می توان امیدوار بود که در کمترین زمان، خدمات اعزامی برای بیماران انجام شود.

معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی دانشگاه علوم پزشکی خراسان‌شمالی یادآور شد: همچنین امسال تعدادی از آمبولانس‌ها اورهال و به ناوگان اورژانس استان بازگشت تا روند خدمات رسانی به شهروندان در سریع ترین زمان تداوم یابد.

 

انتهای پیام/
امیرحسین ذکاء
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز