خبرگزاری کار ایران

استاندار جدید خراسان شمالی را بهتر بشناسیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۷۴۸

پرویزی هفتمین استاندار خراسان شمالی پس از محمود احمدی بیغش، ابوطالب شفقت، محمد حسین جهان‌بخش، احمد مروج‌الشریعه، بهروز همتی و محسن نریمان بوده که به زودی با برگزاری آیین معارفه کار خود را در استانداری آغاز می‌کند.

ایلنا: سیدعلی‌اکبر پرویزی که از سوی دولت تدبیر و امید دکتر روحانی به عنوان استاندار جدید خراسان شمالی معرفی شده است، افتخار نخستین استاندار بومی این استان را دارد و همین موضوع موجب شده است مردم این استان بعد از تاسیس استان در ۱۹ مرداد ۸۳ به یک نوع خود باوری دست یابند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از بجنورد، پرویزی هفتمین استاندار خراسان شمالی پس از محمود احمدی بیغش، ابوطالب شفقت، محمد حسین جهان‌بخش، احمد مروج‌الشریعه، بهروز همتی و محسن نریمان بوده که به زودی با برگزاری آیین معارفه کار خود را در استانداری آغاز می‌کند.

پرویزی متولد ۱۳۴۰ اسفراین که دارای دانشنامه کارشناسی ارشد مدیریت با گرایش مدیریت توسعه است و با بخش صنعت و دانشگاه ارتباط نزدیکی نیز دارد و از مؤثرترین افراد در استقرار و راه‌اندازی صنایع بزرگ در اسفراین بوده است.

بخشی از سوابق پرویزی:

نخستین معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی، فرماندار اسفراین، شهردار اسفراین، رئیس، جهادکشاورزی اسفراین، رئیس اداره امور اراضی اسفراین.

انتخاب پرویزی به عنوان یکی از گزینه‌های فعالان سیاسی خراسان شمالی، شادی مردم این استان برای انتخاب نخستین استاندار بومی نیز به دنبال داشته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز