خبرگزاری کار ایران

اقدامات دقیقه نود استانداری که تغییر می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۵۹۴

رییس مجمع نمایندگان مردم خراسان شمالی در مجلس: بیغش سعی کند این روزها پایانی کارش خود خاطره خوشی را بر جا بگذارد و قانون را دور نزند.

ایلنا: عزل و نصب‌های دقیقه ۹۰ استاندار خراسان شمالی در حالی که گزینه استانداری از سوی دولت جدید نهایی شده است؛ موجب شد انتقادات نمایندگان بیشتر از گذشته متوجه این استاندار شود.

به گزارش ایلنا محمود احمدی بیغش تنها طی دیروز ۸ حکم معاون فرماندار و بخشدار را صادر کرد و انتقاد نمایندگان مردم استان را برانگیخت.

رییس مجمع نمایندگان مردم خراسان شمالی در مجلس گفت: تدبیر اقتضا می‌کند که استاندار این کار‌هایش را انجام نداده و از خود نجابت نشان دهد.

قاسم جعفری در گفت‌و‌گو با ایلنا گفت: بیغش سعی کند این روز‌ها پایانی کارش خود خاطره خوشی را بر جا بگذارد و قانون را دور نزند.

نماینده پنج شهرستان خراسان شمالی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا خواستار توقف اقدامات استاندار فعلی استان شد و از اقدامات اخیر وی به عنوان «حرکت غیر طبیعی» یاد کرد و به نشست اخیر وزیر کشور با ائمه جمعه و نمایندگان استان در سفر به خراسان شمالی اشاره کرد و افزود: در این جلسه خدمت وزیر کشور عرض کرده هر روزی که احمدی بیغش در استان باشند، مشکلات در خراسان شمالی بیشتر خواهد شد.

وی با احساس خطر از اقدامات استاندار در عزل و نصب‌ها، گفت: وزارت کشور باید سریع‌تر در این زمینه تدبیر کرده تا مشکلاتی چون اسفراین به خاطر عزل و نصب که با دستور مستقیم احمدی بیغش انجام شده، مواجه نشویم.

محمود احمدی بیغش سال گذشته به عنوان هفتیمن استاندار خراسان شمالی منصوب شد و بعد از جلسه‌ای که خواسته یا ناخواسته به مردم استان خراسان شمالی توهین کرد؛ مورد انتقاد نمایندگان مردم استان و فعالان سیاسی و اجتماعی و مردم خراسان شمالی قرار گرفت.

او که همواره در گفته‌هایش به نزدیکی خود با احمدی‌نژاد و مشایی افتخار می‌کرد و هفته گذشته خبر رسمی عزلش را در استان از زبان وزیر کشور شنید، در آخرین ساعات دیروز، ۸ نفر را در سمت‌های مختلف استانداری و فرمانداری، منصوب کرد.

به گزارش ایلنا طبق گفته‌های «مهاجران» رئیس ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در خراسان شمالی در زمان انتخابات «سید علی اکبر پرویزی» از سوی وزارت کشور به عنوان استاندار خراسان شمالی به هیأت دولت معرفی شده و مقرر است تا استاندار پیشنهادی خراسان شمالی در جدید‌ترین نشست دولت از سوی وزارت کشور به دولت معرفی شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز