خبرگزاری کار ایران

استاندار خراسان شمالی خبر داد:

اجرای‌چندین پروژه بزرگ عمرانی با مشارکت قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص)

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۱۳۴۳

استاندار خراسان شمالی از اجرای چندین پروژه بزرگ عمرانی با مشارکت قرارگاه خاتم الانبیا(ص) در این استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، صبح امروز سردار سعید محمد فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) در میان استقبال مسئولان استانی، وارد استان خراسان شمالی شد.

 

سردار محمد در دیدار با استاندار خراسان شمالی ایجاد محور بجنورد - سنخواست- میامی را آرزوی دیرینه مردم این استان دانست و گفت: این محور یکی از پروژه های مهم استان خراسان شمالی است که سالها جزو آرزوهای مردم بوده تا از این طریق با سرعت و کیفیت مطلوب به مقصد اصلی خود تهران برسند.

وی افزود: با بررسی‌های به عمل آمده، مقرر شد تا وزارت راه و شهرسازی به سرعت مراحل قانونی و آماده‌سازی قراردادها برای اجرای این پروژه را به اتمام برساند.

وی ادامه داد: ما نیز بعنوان قرارگاه خاتم این آمادگی را داریم این آرزوی دیرینه مردم استان را در کوتاهترین زمان ممکن به سرانجام برسانیم و قرارگاه با جدیت تمام تا پایان پروژه کار را پیگیری خواهد کرد.

استاندار خراسان شمالی نیز حضور سردار محمد و تیم قرارگاه خاتم الانبیا به استان را با نگاه دقیق و دلسوزانه توصیف کرد و افزود: امروز عملیات اجرایی چندین پروژه در قالب یک تفاهمنامه و در حوزه های مختلف آغاز می شود.

دکتر محمدعلی شجاعی خاطرنشان کرد: در این تفاهمنامه آغاز عملیات اجرایی محور بجنورد-سنخواست-میامی، بیمارستان راز و جرگلان، راه آهن جوین- اسفراین در حوزه صنعت، معدن و تجارت از جمله پروژه‌های تعریف شده در استان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز