خبرگزاری کار ایران

آغاز مرحله عملیاتی طرح حافظان سلامت در ایران خودرو خراسان

asdasd
کد خبر : ۹۹۹۹۸۴

آیین آغاز مرحله عملیاتی طرح حافظان سلامت با حضور مدیر عامل شرکت ایران خودرو خراسان و چند نفر از مدیران با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی برگزار شد.

 به گزارش خبرنگار ایلنا از نیشابور، در این مراسم بیژن زاهدی فرد با اشاره به شیوع ویروس کرونا در جامعه گفت: با توجه به سکونت بیشتر پرسنل در شهرهای مشهد و نیشابور و وضعیت قرمز این شهرها، تعداد مبتلایان شرکت ایران خودرو خراسان از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون به نسبت مبتلایان کشور آمار ناچیزی است که این مهم نشان از خدمات و اقدامات شایسته شرکت ایران خودرو خراسان در مقابله با ویروس کرونا است.

او با اشاره به موج سوم همه گیری ویروس کرونا گفت: علاوه بر راه های پیشگیری قبلی می بایست به دنبال راهکارهای جدید مقابله با این ویروس منحوس باشیم، طرح بسیج همگانی حافظان سلامت نمونه ای از طرح ها و روش های جدید است که امروز و همزمان با هفته بسیج در شرکت ایران خودرو خراسان به اجرا در می آید.

زاهدی فرد با اشاره جمعیت نزدیک به ٢ هزار نفری نیروهای بسیجی شرکت ایران خودرو خراسان  ادامه داد: اگر هر کدام از نیروهای بسیجی یک نفر از همکاران خود را در برابر ویروس صیانت کنند تقریباً همه همکاران ما در برابر ویروس کرونا مصون می شوند و اگر این طرح به خانواده ها تسری یابد، قریب به ١٧ هزار نفر از جامعه در مبارزه با ویروس هم قسم خواهند شد.

در پایان مراسم نشان طرح حافظان سلامت توسط مدیرعامل بر روی لباس مسئول بسیج شرکت ایران خودرو خراسان نصب شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز