خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل فولاد خراسان خبر داد:

راه اندازی مجدد پروژه کنسانتره سنگان در خراسان رضوی

asdasd
کد خبر : ۹۹۶۳۸۴

مدیر عامل فولاد خراسان از راه اندازی مجدد ساخت پروژه کنسانتره سنگ آهن سنگان و برون رفت این پروژه از توقف به عنوان خبر خوشی که وعده داده بود، خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از نیشابور، مدیرعامل مجتمع فولاد خراسان با اعلام این خبر گفت: فولاد خراسان با اتصال تولید خود به معادن و ذخایر غنی و ارزشمند سنگ آهن سنگان با خودکفایی تامین مواد اولیه، پایداری تولید خود را در مقیاسی کاملاً بلند مدت، تحقق می بخشد. 

کسری غفوری با بیان اینکه پروژه کارخانه کنسانتره سنگان به عنوان مهمترین، استراتژیک ترین و حیاتی ترین موضوع برای موفقیت فولاد خراسان است افزود: این پروژه که به دلایل متعدد و مختلف از سال ٩٣ متوقف شده بود از بدو ورودم در شهریور ماه سال گذشته که مهمترین هدف حضور خود در قطب سوم فولاد کشور، راه اندازی مجدد فعالیت های اجرایی احداث و بهره برداری از کارخانه کنسانتره سنگان بود. 

وی اظهار داشت: سرانجام با تلاش شبانه روزی و پیگیرهای مستمر، موثر و اخذ دستور اکید مقام عالی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مبنی بر گره گشایی از روند اجرایی این پروژه و نیز با مساعدت و همراهی ارزشمند میرزایی‌معاون اقتصادی وزارت کار و همچنین شیرکانی‌مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی‌کشاورزان، روستائیان و عشایر و الستی مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات به عنوان سهامداران عمده شرکت توافقات نهایی با پیمانکاران مربوطه انجام و همچنین برنامه عملیاتی اجرای پروژه نیز اخذ شد.

غفوری گفت: آنچه که بیش از همه موجب خوشحالی و مباهات است می توان به بهره مندی همکاران سهامدار کارخانه کنسانتره (٩ درصد) از منافع راه اندازی پروژه، خودکفایی شرکت در تامین مواد اولیه و حیاتی مجتمع و هم چنین تکمیل زنجیره خطوط تولید کارخانه از معدن تا محصول نهایی همچنین اشتغال حدود ۶٠٠ نفر جوان متخصص به صورت مستقیم و ١۵٠٠ نفر به طور غیر مستقیم و درآمدزایی بسیار خوب برای شرکت و قابل توجه برای خانواده بزرگ فولاد خراسان، اشاره کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز