خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد:

تکمیل ظرفیت تخت‌های بیماران کرونایی بیمارستان بردسکن/ در صورت تداوم شرایط باید بیمارستان صحرایی احداث شود

asdasd
کد خبر : ۹۸۹۵۸۵

رئیس مرکز بهداشت بردسکن گفت: تمامی ۳ بخشی که در بیمارستان ولی عصر برای بیماران کرونایی در نظر گرفته بودیم تکمیل شده است و دیگر برای پذیرش بیماران کرونا تخت خالی وجود ندارد.

حسین امامیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در بردسکن، گفت: متاسفانه تعداد مبتلایان به کرونا در بردسکن روز به  روز در حال افزایش است و در حال حاضر سه بخشی که برای بیماران کرونایی با ظرفیت ۵۰ نفر در نظر گرفته شده بود تکمیل شده است و از امروز مجبور شدیم بخش جراحی را  نیز به بیماران کرونایی اختصاص دهیم و اگر این روند همچنان ادامه پیدا کند شهرستان با بحران مواجه خواهد شد و چاره ای نداریم تا درخواست بیمارستان صحرایی کنیم و یا بیماران کرونایی را به یک بیمارستان خارج از شهرستان اعزام کنیم.

معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان بردسکن اظهار کرد: درحال حاضر ۵۰ بیمار کرونایی در تنها بیمارستان بردسکن بستری هستند که حال ۵ نفر آنها وخیم است و باید اعلام کنم که ظرف ۲۴ ساعت گذشته ۳ فوتی در شهرستان داشته ایم و این خود زنگ خطری است که باید دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کنیم.

وی از همه اقشار  مختلف مردم خواست ۳ عامل مهم در پیشگیری از مبتلا به ویروس کرونا را با ماسک زدن، شستن دست و صورت و فاصله گذاری اجتماعی را  رعایت کنند تا بتوانیم این ویروس را در شهرستان کنترل کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز