خبرگزاری کار ایران

دبیر نهاد مردمی اقتصاد مقاومتی استان مطرح کرد:

رتبه عالی شهرستان فیروزه در حوزه فعالیت معین‌های اقتصادی خراسان رضوی

asdasd
کد خبر : ۹۸۵۹۱۹

دبیر نهاد مردمی اقتصاد مقاومتی استان خراسان رضوی گفت: هفت معین شهرستان فیروزه به جز مجتمع فولاد خراسان همه فعال هستند و تاکنون ٣۶ فعالیت اقتصادی را ثبت سامانه کرده اند که در رتبه عالی اقتصاد مقاومتی استان قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از نیشابور، علی اکبر لبافی در جلسه ویدئو کنفرانسی که با معین های شهرستان فیروزه برگزار شد، گزارشی از اقدامات معین‌ها بر اساس سامانه معین های اقتصادی ارائه کرد و افزود: در شهرستان فیروزه ٣١ فعالیت با سرمایه گذاری ١٠٨ میلیارد ریال و ٧٨٧ فرصت شغلی پیش بینی شده که به تایید نهاد رسیده و ١٨ فعالیت با ۴٨ میلیارد ریال با ٢٠٩ فرصت شغلی مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

وی اظهار داشت: بسیاری از معین ها اقدامات خوبی انجام داده اند ولی کماکان فولاد خراسان پیرامون احیا مسئولیت های اجتماعی اقدام قابل دفاعی انجام نداده است.

لبافی اعلام کرد: شهرستان فیروزه در چارچوب مثلث توسعه اقتصادی بسیار خوب عمل نموده و این موفقیت حاصل تعامل خوب و موثر فرماندار و معین های اقتصادی این شهرستان می باشد.

فرماندار شهرستان فیروزه نیز گزارشی از اقدامات معین های شهرستان ارائه کرد و گفت: امیدواریم با بهره برداری از پروژه هایی که در دست اقدام است بخصوص در حوزه احیا زمین های کشاورزی بایر شاهد تحول خوبی در شهرستان باشیم.

ابوالفضل حکیم‌پور در ادامه با گلایه از مجموعه فولادخراسان اعلام کرد: این شرکت علیرغم امضای تفاهمنامه‌ای با اضلاع مثلث توسعه اقتصادی و همچنین توقع مردم در قبال این تفاهمنامه، نسبت به توانمندسازی مردم و احیا مسئولیت های اجتماعی اقدامی نداشته است و در این خصوص گله مند هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز