خبرگزاری کار ایران

معاون پژوهشی وزارت علوم مطرح کرد:

هدف وزارت علوم در گناباد تاسیس پردیس علم و فن آوری است

asdasd
کد خبر : ۹۸۳۷۰۱

معاون پژوهشی وزارت علوم از راه اندازی دوره های تکمیلی ارشد و دکترا برای رشته های فعال این مجتمع خبر داد.

 به گزارش خبرنگار ایلنا از گناباد، غلامحسین رحیمی در بازدید از مجتمع آموزش عالی شهرستان گناباد گفت: دو تاکید جدی را وزارت علوم در رابطه با مجتمع آموزش عالی گناباد دنبال می‌کند که یکی از نظر کیفی باید این مجتمع و موسسه آموزش عالی به گونه‌ای رشد کند که در توسعه علمی کشور نقش مهی ایفا کرده و همچنین در تولید علم در مقیاس بین المللی در چارچوب رشته هایی که دارد مشارکت داشته باشد.

وی ادامه داد: این موسسه به دنبال رشته جدید نباشد و رشته های فعلی را تقویت کرده و با همکاری و کمک وزارت علوم برای رشته های فعال دوره های تکمیلی ، ارشد و دکترا را نیز راه اندازی کند.

رحیمی تصریح کرد: تاکید مهم دیگر وزارت علوم برای این مجتمع در حوزه های فن آوری است که دانشگاه باید هم خودش و هم به شهر کمک کند تا واحدهای فن آوری را ایجاد کرده و در جهت توسعه فن آوری که معطوف رشد شهر و منطقه و کشور است این واحدها را تقویت کند.

وی گفت: تاکید شد این مجتمع در توسعه مرکز رشد و تاسیس مرکز نوآوری و تجاری سازی تلاش کند تا در 2 یا 3 سال آینده شاهد راه اندازی پردیس علم و فن آوری در گناباد باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز