خبرگزاری کار ایران

تخصیص ۲۰ میلیارد ریال اعتبار برای امداد رسانی به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان

asdasd
کد خبر : ۹۷۶۶۲۲

معاون مالی و پشتیبانی شهرداری مشهد از تخصیص اعتبار ۲۰ میلیارد ریالی جهت امداد رسانی و خدمات به مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، رضا خواجه نائینی در خصوص اقدامات شهرداری مشهد در بحث امدادرسانی به سیل سیستان و بلوچستان، اظهار کرد: در پی بارندگی های شدید و وقوع سیلاب در دی ماه سال قبل رودخانه های فصلی در استان سیستان و بلوچستان هم چون زرآباد، قصرقند، دشتیاری، سرباز، کنارک، نیکشهر، خاش و چابهار در اثر بارش باران و برف آسیب جدی دیده اند.

وی افزود:  مدیریت شهری مشهد،در زمان وقوع این بحران برای امید بخشی به هموطنان مان و با تصویب مصوبه‌ای  در هشتاد و سومین جلسه صحن علنی شورای شهر اعتبار ۲۰ میلیارد ریالی در جهت امداد رسانی و خدمات اختصاص داد.

معاون مالی و پشتیبانی شهرداری مشهد در رابطه با دیگر اقدامات شهرداری به این مناطق، تصریح کرد: اهدای لوازم التحریر به کودکان روستای کلانی بخش دشتیاری از محل جذب کمک های مردمی، سوخت رسانی به تیم های اعزامی امداد، کمک رسانی و احداث جاده روستایی توسط ماشین آلات اعزامی و کمک رسانی و امداد شبانه روزی نیروهای اعزامی سازمان آتش نشانی شهرداری مشهد از مهم ترین اقدامات ما بوده است.

خواجه نائینی با اشاره به اینکه پایان عملیات نجات روستای نوبندیان از سیلاب پس از یک هفته یکی از اقدامات مهم بوده است، بیان کرد: نیروهای اعزامی سازمان آتش نشانی شهرداری مشهد پس از ۴۸ ساعت توانستند روستای غرق شده را نجات دهند.

وی با بیان اینکه تاکنون یکصد میلیون تومان بابت خرید منبع آب کمک رسانی شد است، خاطرنشان کرد: مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان بابت احداث و تجهیز مدرسه چهار کلاسی در روستای کلانی ها در نظر گرفته شده است.

خواجه نائینی اضافه کرد:گلنگ زنی این مدرسه چهار کلاسی در منطقه کلانی نیز با حضور رییس شورای اسلامی و نائب رئیس کمیسیون اقتصادی شورای شهر مشهد، انجام شد؛ ساخت این مدرسه زمینه تحصیل ۱۵۰ دانش آموز روستا را فراهم می کند.

معاون مالی و پشتیبانی شهرداری مشهد افزود:  اهدای لوازم التحریر برای دانش آموزان مناطق مورد نظر نیز با مشارکت و همراهی مردمی ۳۰۰ بسته تحصیلی آماده و تحویل شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز