خبرگزاری کار ایران

بلندی خبر داد:

آغاز طرح توزیع الکترونیکی نفت‌گاز در منطقه‌ تربت‌ حیدریه

asdasd
کد خبر : ۹۷۵۵۰۷

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تربت‌حیدریه گفت: در راستای تحقق دولت الکترونیک در سال جاری، طرح توزیع الکترونیکی نفت‌گاز روستائیان و به خصوص کشاورزان از ابتدای مهرماه جاری در حوزه عملیاتی این منطقه آغاز شد.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از تربت حیدریه، جواد بلندی در جلسه تأمین و توزیع منطقه گفت: این اقدام سومین دستاورد موفقیت‌آمیز منطقه بعد اجرای طرح توزیع الکترونیکی نفت‌سفید و گاز مایع است.

وی با بیان این‌که ‌مصرف‌کنندگان‌ نفت‌گاز می‌توانند با مراجعه به سامانه نیوتجارت‌ آسان به آدرس الکترونیکی https://newtejaratasan.niopdc.ir/  نسبت به ثبت اطلاعات خود اقدام کنند، افزود: با توجه به در پیش بودن فصل سرما، به شکلی برنامه‌ریزی شده که مشکلی در تامین سوخت مورد نیاز مصرف‌کنندگان نباشد و مقاضیان با مراجعه به سامانه یاد شده، قادر خواهند بود سهمیه خود را از طریق کارت بانکی قعال شده دریافت کنند.

بلندی اظهار داشت: البته کسانی هم که هنوز به سامانه مراجعه نکرده‌اند، می توانند با شیوه قبلی، سهمیه خود را دریافت کنند.

وی ارائه گزارش‌ بازدید تیم‌های کنترل و نظارت منطقه به منظور آگاهی از ‌ موانع‌ و مشکلات احتمالی حین‌ اجرای‌ کار را مورد تأکید قرار داد و گفت: ضروری است روسای نواحی و مسئولان ذیربط در ستاد مرکزی طرح‌ توزیع الکترونیکی‌ فرآوردهای نفتی منطقه با تشکیل جلسات مستمر با سازمان‌های متولی نسبت‌ به رفع مشکلات احتمالی، اقدامات لازم و به موقع را انجام دهند.

شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه تربت‌حیدریه یکی از مناطق ۳۷ گانه شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران است که دارای ۴ ناحیه مشتمل بر ۹ شهرستان تربت‌حیدریه، زاوه، مه‌ولات، رشتخوار، کاشمر، خلیل‌آباد، گناباد، بجستان و خواف با ظرفیت ذخیره سازی حدود ۲۳۵ میلیون لیتر را تحت پوشش دارد.

این شرکت در سال حدود یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون لیتر انواع سوخت‌های مایع (بنزین موتور، نفت‌گاز، نفت سفید و نفت‌کوره) و بالغ بر ۷۰ میلیون مترمکعب گاز مایع در سطح منطقه را توزیع می‌کند.

منطقه تربت‌حیدریه دارای ۱۲۰ باب فروشندگی نفت سفید، ۶۳ باب جایگاه عرضه سوخت، ۹ فروشندگی داخل اتاقک، ۲۰۰ فروشندگی و تعاونی روستایی و همچنین ۳۲ باب جایگاه فعال عرضه CNG است.

ناوگان حمل و نقل منطقه دارای ۱۷۴ نفتکش شامل ۱۱۰ دستگاه تریلر و ۵۴ دستگاه ۱۰ چرخ و ۱۰ دستگاه ۶ چرخ است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز