خبرگزاری کار ایران

با حضور مسئولان شهری انجام شد؛

آغاز عملیات اجرایی احداث رود پارک با اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومان در مشهد

asdasd
کد خبر : ۹۷۴۹۱۰

طی مراسمیعملیات اجرایی فاز اول رودپارک مشهد با اعتباری ۱۵۰ میلیارد تومانی در زمینی به وسعت ۳۸ هکتار آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، خلیل‌الله کاظمی، معاون عمران، حمل ونقل و ترافیک شهرداری مشهد در مراسم آغاز عملیات اجرایی فاز اول رودپارک که با حضور رئیس کل دادگستری استان، رئیس و جمعی از اعضای شورای شهر برگزار شد، افزود: فاز اول پروژه رود پارک ۳۸ هکتار است و از بوستان چهل بازه تا پل ستاری ادامه دارد که عملیات اجرایی آن ۳۱۰ روز به طول خواهد انجامید.

وی اضافه کرد: فاز دوم پروژه رود پارک نیز ۴۲ هکتار است که از پل پرتوی تا پل نمایشگاه ادامه خواهد داشت.

کاظمی با بیان اینکه اعتبار این پروژه در فاز اول ۱۵۰ میلیارد تومان است‌ اظهارکرد: ۲۴هزار مترمربع پارکینگ و ۲۰ هکتار فضای سبز برای این مجموعه درنظر گرفته شده است.

وی افزود: در مجموع سرانه فضای سبز منطقه۱۱ با این پروژه از ۹.۲ به ۱۲ متر افزایش خواهد یافت.

مسعود ریاضی، رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد،نیز در ادامه مراسم "آغاز عمیات اجرایی احداث رود پارک" در مسیر کال چهل بازه اظهار کرد: ظرفیت عظیم این محدوه بلااستفاده بود و مشهد به این پروژه به عنوان رودپارک نیاز دارد.

وی اضافه کرد: این پروژه نسبت به پارک ملت این برتری را دارد که خطی است و نحوه تعامل مردم با آن بیشترخواهد بود.
ریاضی ادامه داد: با توجه به اینکه مردم از اینگونه فضاها استقبال می‌کنند، در نظر گرفتن فضای پارکینگ برای رود پارک امری ضروری است.

غلامعلی صادقی، رییس کل دادگستری خراسان رضوی نیز در این مراسم گفت: امیدوارم درکنار اینکه زائران و مجاوران از این پارک بهره‌ببرند، رودپارک در جهت ذخیره آب نیز مفید باشد.

وی افزود: دستگاه قضایی همچنان که از ابتدا برای اجرای این پروژه کمک کرد، برای ادامه طرح نیز در راستای حل مشکلات همکاری خواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز