خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد؛

آغاز چهارمین همایش مشاوره تحصیلی رایگان دانشگاه تربت‌حیدریه

asdasd
کد خبر : ۹۷۳۰۰۳

چهارمین همایش مشاوره و هدایت تحصیلی رایگان داوطلبان کنکور سراسری سال جاری توسط استادان دانشگاه تربت‌حیدریه آغاز شد.

معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه تربت‌حیدریه در آیین آغاز این همایش در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در تربت حیدریه گفت: در این برنامه که برای چهارمین سال متوالی انجام می‌شود، ۲۴ نفر از بهترین استادان متخصص به مدت سه روز خدمات مشاوره‌ای و هدایت تحصیلی را به داوطلبان ارایه می‌کنند.

علیرضا صالحان افزود: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده و در راستای رسالت علمی، آموزشی و اجتماعی این دانشگاه، داوطلبان می‌توانند در مدت یاد شده همه روزه از ساعت ۱۵ الی ۱۸ مراجعه به مسجد جامع شهر تربت‌حیدریه  برای انتخاب رشته راهنمایی بگیرند . 

وی همچنین گفت: امسال بدلیل شرایط کرونا داوطلبان شهرستان‌های همجوار نتوانستند در این همایش شرکت کنند.

صالحان افزود: در کنکور سراسری دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور که در روزهای چهارشنبه، پنجشنبه، جمعه و شنبه ۲۹ مرداد الی یکم شهریور در دانشگاه تربت‌حیدریه برگزار شد، پنج هزار و ۲۶۳ نفر داوطلب در ۵ گروه آزمایشی علوم ریاضی، علوم انسانی، علوم تجربی، هنر و زبان‌های خارجی برای ورود به دانشگاهها و موسسات آموزش عالی کشور با یکدیگر به رقابت پرداختند. 

وی گفت: تعداد داوطلبان شرکت کننده به تفکیک گروه آزمایشی شامل: گروه آزمایشی علوم تجربی ۲۱۸۹ داوطلب، گروه آزمایشی علوم انسانی ۱۲۲۱ داوطلب، گروه آزمایشی ریاضی و فیزیک ۳۷۷ داوطلب، گروه آزمایشی زبان خارجی ۶۴۹ داوطلب و گروه آزمایشی هنر ۴۹۷ داوطلب بودند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز