خبرگزاری کار ایران

سرپرست فرمانداری سبزوار تاکید کرد:

افزایش نظارت و بازرسی در حوزه تنظیم بازار شهرستان سبزوار

asdasd
کد خبر : ۹۷۲۱۰۲

سرپرست فرمانداری سبزوار گفت: باید نظارت ها و بازرسی های تنظیم بازار افزایش پیدا کند تا مردم در جریان باشند که ارگان ها و سازمان ها درحال پیگیری هستند و می‌خواهند نوسانات تغییر قیمت ها ثبات پیدا کند.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از سبزوار، شاد سرپرست فرمانداری این شهرستان در جلسه تنظیم بازار شهرستان گفت: تمامی ادارات و بخش های نظارتی باید گزارشات کامل و جامع در اختیار بگذارند و فکر نکنند که این ارائه گزارشات تمام کار آنهاست، زیرا بیشتر مردم از طریق فضای مجازی اطلاع کامل از تغییر قیمت ها و اتفاقات دارند و نمی توان منکر این امر شد .

وی گفت: باید نظارت ها و بازرسی ها از بخش ها افزایش پیدا کند تا مردم در جریان باشند که ارگان ها و سازمان ها درحال پیگیری هستند و میخواهند نوسانات تغییر قیمت ها ثبات پیدا کند، حتی میتوان با همکاری بین نهاد های مختلف نظارتی پیگیری هارا بیشتر کرد که باعث افزایش بازدهی نظارت ها خواهد شد.

شاد گفت: مردم در فشار هستند و امیدواریم با کارهای انجام شده بتوانیم با اخبار خوش این فشار ها را از زندگی مردم کم کرد.

امیدبخش رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت سبزوار نیز گفت: در شش ماه اول سال تاکنون بیش از ۶هزار بازرسی انجام شده که نتیجه آن تشکیل و بررسی ۱۹۱ پرونده اعم از قاچاق ، احتکار و بحث های مربوط به فرآورده های پروتئینی بوده است که درحال پیگیری است.

وی اظهار داشت: در چند روز آینده با پیگیری های لازم اقلام پر مصرف مردم با نظارت کامل و براساس نیاز های هرمنطقه با قیمت دولتی عرضه خواهد شد.

امیدبخش افزود: اگر موردی گزارش شود که معیشت مردم را به خطر می اندازد با آنها بطور جدی برخورد خواهد شد و حتی منجر به تعطیلی آن واحد صنفی خواهد شد.

رئیس اتاق اصناف و بازرگانی شهرستان نیز بیان کرد: نوسانات بازار یک بحران کشوری است و شهرستان ها تابع مراکز استانی است و طبق درستورالعمل های ارسال شده عمل خواهند کرد.

کیانی ادامه داد: قیمت اجناس بدلیل تفاوت در خرید فروشنده ها از تولیدکنندگان قیمت های فروش آنها نیز متفاوت است که این امر باید نظارت کلان کشوری را به دنبال داشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز