خبرگزاری کار ایران

معاون شهردار مشهد خبر داد:

پیشرفت ۹۸ درصدی پل سواره رو شهید شوشتری/ کاهش ۸۰ درصدی ترافیک در انتهای بلوار پنجتن مشهد

asdasd
کد خبر : ۹۷۲۰۹۶

معاون خدمات شهری شهرداری مشهد از پیشرفت فیزیکی ۹۸ درصدی پل سواره رو شهید شوشتری واقع در انتهای بلوار پنجتن و بر روی رودخانه کشف رود خبر داد.

به گزارش ایلنا از مشهد، مهدی یعقوبی با اعلام این خبر اظهار داشت: بر اساس بررسی های صورت گرفته، یکی از معضلات مردم در هنگام عبور و مرور از پل قدیمی احداث شده بر روی رودخانه کشف رود در انتهای بلوار پنجتن، عرض کم این پل و مشکلات عدیده ترافیکی آن بود؛ به گونه‌ای که با توجه به قرارگیری جمعه بازار شهید شوشتری پس از این پل، روزهای جمعه شاهد حجم گسترده ترافیکی در این محدوده بودیم.

وی افزود: در همین راستا و به منظور تسهیل دسترسی شهروندان، با وجود آن که این پل در محدوده شهر مشهد قرار نداشت اما به دلیل وجود جمعه بازار شهید شوشتری پس از این پل، پروژه احداث پل دیگری در کنار پل قدیمی و نیز اصلاح مسیر دسترسی این پل در دستور کار معاونت خدمات شهری شهرداری قرار گرفت و از سال گذشته عملیات اجرایی ساخت این پل و احداث جاده دسترسی مناسب سازی شده، با اعتباری بالغ بر ۲۲۰ میلیارد ریال توسط سازمان سازماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی آغاز شد.

یعقوبی ادامه داد: در حال حاضر پل سواره روی این پروژه با پیشرفت فیزیکی ۹۸ درصدی در مراحل نهایی احداث است و بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته پروژه احداث و اصلاح مسیر دسترسی به پل نیز تا اواخر سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

وی افزود: پل جدید با عرض بیش از ۱۲ متر ساخته شده است و بر اساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته می تواند ترافیک این مسیر پرتردد را تا ۸۰ درصد کاهش دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز