خبرگزاری کار ایران

در راستای همکاری های متقابل صورت گرفت؛

امضای تفاهمنامه همکاری شرکت ایران خودرو خراسان و خانه مطبوعات و رسانه های خراسان رضوی

asdasd
کد خبر : ۹۶۵۲۶۶

آئین امضای تفاهمنامه همکاری بین شرکت ایران خودرو خراسان و خانه مطبوعات و رسانه های استان خراسان رضوی با حضور مدیر و اعضای هیات مدیره این نهاد در شرکت ایران خودرو خراسان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، رئیس و اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات و رسانه های استان خراسان رضوی به همراه جمعی از مدیران، سردبیران، دبیران و خبرنگاران روزنامه ها و خبرگزاری ها و رسانه های مختلف با حضور در شرکت ایران خودرو خراسان و پس از بازدید از سالن های تولیدی در آئین امضای تفاهمنامه همکاری خانه مطبوعات و رسانه استان و شرکت ایران خودرو خراسان شرکت کردند.

مجتبی محمودی رئیس خانه مطبوعات و رسانه های استان خراسان رضوی گفت: امروز علاوه بر تکنولوژی ساخت خودرو در سالن های تولیدی این شرکت شاهد نظم و همت عزیزانی بودیم که در عرصه جهاد اقتصادی فعال هستند. 

محمودی افزود: در سالی که جهش تولید توسط مقام معظم رهبری یک اولویت نامیده شده این تفاهم نامه می‌توانند آغازی بر پیوند ارزشمند رسانه با صنعت باشد، این اتفاق و همدلی و ارائه اخبار جهادگران خط مقدم تولید خودرو، باعث اعتماد مردم خواهد شد. 

وی در ادامه اظهار داشت: افتتاح دفتر ارتباطات و رسانه شرکت ایران خودرو خراسان نشان دهنده اهمیت دادن این شرکت به رسانه است، قطعا رسانه هم در کنار ایران خودرو خراسان جهت رقم زدن اتفاقات خوب از خطه خورشید خواهد بود.

مدیر عامل شرکت ایران خودرو خراسان در ادامه این مراسم نیز گفت: مهمترین مبحث در تولید شناخت تامین کننده، تولید کننده و مصرف کننده از پروسه کاری یکدیگر است که رسانه و خانه مطبوعات در آشنایی ذینعفعان با یکدیگر می توانند مثمر ثمر باشد.

بیژن زاهدی فرد با بیان اینکه رسانه می تواند با ارائه راهکار و پیگیری آن تا حصول نتیجه به تولید کمک کند افزود: در راه تولید مشکلات و معضلات فراوانی قرار دارد که شناخت آنها و پیگیری جهت حل آن می‌تواند از سوی رسانه دنبال شود و تمامی مشکلات در سایه تعامل رفع خواهد شد که امیدواریم این تفاهمنامه در ادامه به تعامل بیشتر رسانه و صنعت بیانجامد.

در پایان جلسه، تفاهمنامه همکاری بین شرکت ایران خودرو خراسان و خانه مطبوعات و رسانه استان توسط مدیران دو مجموعه به امضا رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز