خبرگزاری کار ایران

به مناسبت هفته تعاون؛

دو پروژه تعاونی در مشهد مورد بهره‌برداری قرار گرفت

asdasd
کد خبر : ۹۶۵۲۶۱

به مناسبت هفته تعاون، دو پروژه مربوط به معین اقتصادی، فرهنگی منطقه سه خراسان رضوی روز سه‌شنبه در بخش مرکزی مشهد بهره‌برداری شد.

به گزارش ایلنا از مشهد، علی رسولیان معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی در این مراسم گفت: این دو پروژه مربوط به معین اقتصادی بخش مرکزی مشهد شامل مرکز توانمندسازی شغلی بانوان با محوریت تولید پوشاک و ماسک و کارگاه تولید مصنوعات چرمی است که در چارچوب طرح مثلث توسعه اقتصادی – فرهنگی استان به بهره‌برداری رسیده است.

رسولیان افزود: در مرکز توانمندسازی شغلی بانوان "تندیس" که با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی ایجاد شده، برای هر شغل ۳۱۰ میلیون ریال هزینه شده است در حالی که دولت برای ایجاد هر شغل باید بیش از ۱۰ میلیارد ریال هزینه کند.

وی ادامه داد: یکی از مهمترین دستاوردهای الگوی مثلث توسعه اقتصادی – فرهنگی، ایجاد شغل پایدار، توسعه کسب و کارهای خرد با بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی است و سیاست اصلی استان نیز تمرکز بر توسعه این نوع کسب و کارها با استفاده از معین‌های اقتصاد مقاومتی و فعالان بخش خصوصی است.

معاون استاندار خراسان رضوی گفت: ۲۴۳ معین اقتصادی و ۶۰ شرکت بخش خصوصی که عمده آنها تعاونی بوده و بانوان در آنها حضور فعالانه‌ دارند، در قالب امضای تفاهمنامه‌ در الگوی مثلث توسعه اقتصادی- فرهنگی مشارکت کرده‌اند و پروژه‌های اشتغالزای بسیار با تمرکز بر تقویت ظرفیت‌های حاشیه شهر و روستا به ثمر رسانده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز