خبرگزاری کار ایران

فرماندار خلیل آباد خبر داد:

انعقاد ۱۸ تفاهمنامه سرمایه گذاری با حجم سرمایه گذاری ۲۴۷ میلیارد تومان در خلیل آباد خراسان رضوی

asdasd
کد خبر : ۹۶۴۱۶۵

فرماندار خلیل آباد از انعقاد ۱۸ فقره تفاهمنامه سرمایه‌گذاری با حجم ۲۴۷ میلیارد تومان و پیش بینی اشتغال ۶۲۱ نفر در شهرستان خلیل آباد خبر داد .

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از خلیل آباد، ابراهیم قاسم پور در نشست کارگروه رفع موانع تولید شهرستان که با حضور مدیرکل سرمایه گذاری استانداری خراسان رضوی ، رئیس امور شعب بانک ملی استان، فعالان اقتصادی، معین‌های اقتصادی در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان برگزار شد، اظهار کرد : ۱۵ فقره تفاهمنامه سرمایه‌گذاری با کارآفرین های شهرستان با حجم کل سرمایه گذاری ۲۴۰ میلیارد تومان و اشتغال ۵۸۱ نفر امضاء شده بود که در این جلسه ۳ تفاهم نامه دیگر با ارزش سرمایه گذاری ۷.۵ میلیارد تومان اشتغال پیش بینی ۴۰ نفر امضاء شد.

وی با بیان اینکه به همت اضلاع مثلث توسعه اقتصادی و فرهنگی، شهرستان خلیل آباد جزو ۵ شهرستان برتر در این طرح است، افزود: ۳۴۷ طرح با حجم سرمایه گذاری ۵۰ میلیارد تومان و اشتغال پیش بینی ۷۲۱ نفر توسط معین های اقتصادی در سامانه نهاد اقتصاد مقاومتی ثبت شده است.

فرماندار خلیل آباد با تاکید بر اینکه ۱۵ فقره تفاهم نامه سرمایه گذاری با کارآفرین های شهرستان با حجم کل سرمایه گذاری ۲۴۰ میلیارد تومان و اشتغال ۵۸۱ نفر امضاء شده است، گفت:  در حال حاضر ۱۴۰ نفر از محل این تفاهمنامه ها محقق شده است.

وی با بیان اینکه  ۷ معین اقتصادی در شهرستان خلیل آباد فعال هستند و کمیته امداد به عنوان معین اقتصادی کشوری در شهرستان انتخاب شده است گفت: از هفته دولت سال گذشته تا به امروز بالغ بر ۷۰ نشست رفع موانع تولید در محل فرمانداری و  یا در محل پروژه ها و واحدهای سرمایه گذاری برگزار شده است.

وی نرخ بیکاری شهرستان را ۶.۵ درصد بر اساس آمار رسمی اداره کار در سال ۹۵ دانست و گفت: امیدواریم بتوانیم با همت معین های اقتصادی با توجه به اقدامات خوبی که در شهرستان در حال انجام  است در کاهش نرخ بیکاری گام های موثری برداریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز