خبرگزاری کار ایران

انصار خبر داد:

آغاز توزیع شناسنامه الکترونیکی مهاجران افغانستان در مشهد

asdasd
کد خبر : ۹۵۹۶۶۸

سرکنسول جمهوری اسلامی افغانستان در مشهد گفت: توزیع شناسنامه الکترونیکی مهاجران افغانستان در مشهد آغاز شد.

به گزارش ایلنا از مشهد، عبدالجابر انصار سرکنسول جمهوری اسلامی افغانستان در مشهد در نشست هم‌اندیشی برای ایجاد شورای مهاجران در محل کنسولگری افغانستان در مشهد گفت: طبق این برنامه به متقاضیان پس از شناسایی و تثبیت هویت‌شان، تذکره الکترونیکی داده می‌شود.

وی افزود: این برنامه به‌زودی در تهران نیز آغاز می‌شود و یک نمایندگی توزیع تذکره الکترونیکی در استان کرمان هم ایجاد خواهد شد.

سرکنسول جمهوری اسلامی افغانستان در مشهد ادامه داد: ایجاد شورای عالی هماهنگی تشکیلات مهاجران در رساندن صدای مهاجران و کاهش مشکلات آنان بسیار موثر است

سیدحسین عالمی بلخی، وزیر مهاجرین افغانستان هم در این مراسم گفت: شورای عالی هماهنگی تشکیلات مهاجران می‌تواند پل ارتباطی بین مردم و مسئولان حکومتی باشد و این ارتباط را تحکیم بخشد.

وی افزود: در برنامه پنج ساله وزارت مهاجرین، تشکیل چنین شورا‌هایی از قبل پیش‌بینی شده بود و این وزارت از چنین شورا‌هایی که در راستای شناسایی و حل مشکلات مهاجران گام بر می‌دارد حمایت می‌کند.

وزیر مهاجرین افغانستان ادامه داد: برطرف‌شدن مشکلاتی، چون افزایش قیمت صدور پاسپورت برای مهاجران، تثبیت هویت و مقابله با بیماری کرونا از جمله مواردی است که نقش شورا‌ها در شناسایی و برطرف‌شدن آنان تأثیر بسزایی خواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز