خبرگزاری کار ایران

رئیس‌جهاد کشاورزی خراسان رضوی مطرح کرد:

واگذاری اختیارات جهاد کشاورزی استان به شهرستان‌ها باعث تسهیل کارها خواهد شد

asdasd
کد خبر : ۹۴۹۷۶۹

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی واگذاری بخشی از اختیارات را به شهرستانها موجب تسهیل انجام امور در این سازمان دانست.

به گزارش ایلنا از مشهد، محمدرضا اورانی در جلسه شورای مدیران جهاد کشاورزی استان افزود: در بسیاری از فعالیت‌ها و بخش‌ها می‌توانیم اختیارات را به شهرستانها واگذار کنیم تا با توجه به شرایط موجود و شیوع بیماری و نیز تسهیل در انجام امور کشاورزی شاهد سهولت انجام کار مراجعان باشیم.

وی ادامه داد: هم افزایی باعث تشدید اثر فعالیت‌ها در سازمان می‌شود و با توجه به شرایط خاص امروز باید تعامل و همراهی در همه بخش‌ها بیش از گذشته انجام شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: لازمه وجود هم افزایی در این سازمان فراهم کردن بستر مناسب است که این بستر و محیط شامل داشتن هدف مشترک بین اعضای سازمان، توجه به خلاقیت و نوآوری، مشارکت تمام کارکنان در همه فعالیت‌ها و ایجاد فرهنگ کار تیمی و آموزش کار گروهی است.

اورانی با اشاره به واگذاری‌ برخی تصدی‌گری‌های سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی افزود: اقدامات متعددی در این راستا انجام شده اما کافی نیست و باید تمام تلاش خود را انجام دهیم که بیش از پیش امور را به سازمان نظام مهندسی کشاورزی واگذار کنیم تا شاهد تسهیل و تسریع در امور باشیم.

وی ادامه داد: در شرایط کنونی مردم مشکلات متعددی در حوزه های معیشت، بهداشت، آموزش و مسکن دارند که در حوزه معیشت که بیشتر مربوط به حوزه کاری جهاد کشاورزی است باید تمام تلاشمان را برای تامین غذای مردم به نحو احسن انجام دهیم..

در پایان این مراسم از خدمات محسن اسفندیاری معاون قبلی توسعه مدیریت و منابع جهاد کشاورزی خراسان رضوی قدردانی و منصور برغمدی که پیش از این مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سبزوار بود به عنوان معاون جدید در این حوزه معرفی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز