خبرگزاری کار ایران

شهردار منطقه پنج مشهد خبر داد:

راه اندازی مرکز ساماندهی انبارهای ضایعات در جاده رضویه مشهد

asdasd
کد خبر : ۹۴۸۷۲۰

شهردار منطقه پنج مشهد گفت: در حال پیگیری برای راه اندازی مرکز ساماندهی انبارهای ضایعات در جاده رضویه هستیم تا مشکل وجود انبارهای غیرمجاز ضایعات در سطح شهر به صورت ریشه ای حل شود.

به گزارش ایلنا از مشهد،حسین عبدالله زاده در این خصوص اظهار کرد: شیوع ویروس کرونا و مشکلات اقتصادی باعث شده است که موضوع زباله گردی و تفکیک غیر مجاز زباله و به دنبال آن، راه اندازی انبارهای غیر مجاز ضایعات در سطح شهر و منطقه افزایش یابد که در همین راستا جهت مقابله با این معضل، پلمب 20 مرکز از ابتدای سال جاری و در پی درخواست های مردمی 137 انجام شده است.

وی افزود: برای حل اساسی این مشکل در حال راه اندازی مرکز ساماندهی انبارهای ضایعات در زمینی به مساحت 27 هکتار در جاده رضویه هستیم تا همزمان با پلمب این انبارها در سطح شهر، انبارهای ضایعات به محل مورد نظر انتقال یابند.

شهردار منطقه 5 در ادامه با اشاره به تحقق 116 درصد از درآمدهای چهار ماهه نخست سال جاری این منطقه، بیان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون، 270 هزار گل فصلی، 850 درخت و یک هزار و 850 گل دائمی، در سطح منطقه کاشته شده است و اجرای فاز دوم پارک خطی مفتح شرقی نیز در دست مطالعه بوده که امیدواریم در سال جاری اجرایی شود.

عبدالله زاده خاطرنشان کرد: کلنگ زنی احداث فرهنگسرا و سالن ورزشی در عباس آباد که از داشتن زیرساخت های مناسب محروم است، در حال پیگیری است که بخشی از اعتبار آن اختصاص یافته است و به زودی کار آن آغاز خواهد شد.

وی اضافه کرد: تکمیل و اتمام دیواره های شلوغ بازار نیز تا چهار ماه آینده صورت خواهد گرفت. همچنین فاز اول پیاده روسازی خیابان علیمردانی با توجه به درخواست های مردمی 137، در دستور کار قرار گرفته است و بازگشایی بولوار الزهرا (س) نیز تا انتهای تابستان سال جاری صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز