خبرگزاری کار ایران

معاون فرماندار سرخس خبر داد:

جلوگیری از تعطیلی چهار واحد تولیدی آجر در سرخس

asdasd
کد خبر : ۹۴۸۷۰۱

معاون فرماندار سرخس از تعیین قیمت آجر گری و تداوم فعالیت کوره داران براساس تصمیمات کمیسیون نظارت خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از سرخس، محسن بخشی در خصوص تعطیلی چند واحد تولیدی آجر و بیکار شدن بیش از 200 کارگر گفت: فلسفه وجودی کمیسیون نظارت شهرستان بر سه اصل پایش عملکرد بازار، تامین کالاهای اساسی و نرخ گذاری برابر قانون در هر سال است که در این خصوص با همکاری اداره صمت، تامین اجتماعی، دادگستری، سپاه، نماینده اصناف و کوره داران تصمیمات لازم گرفته شد.

وی با بیان اینکه به فرمایش مقام معظم رهبری ما در سال جهش تولید هستیم نه جهش قیمت ها افزود: در ابتدای سال جاری 20 درصد قیمت آجر افزایش یافت، لذا با توجه به مصوبه قبلی در این جلسه مقرر شد قیمت یک کامیون آجر در محل کوره به مبلغ یک میلیون و سیصد و پنجاه هزار تومان فروخته شود و درب منزل مشتری تنها هزینه حمل نقل اضافه شود.

معاون عمرانی فرماندار با اشاره به جلوگیری از تعطیلی چهار واحد تولیدی آجر اضافه کرد: البته در این نشست بر اساس لیست هزینه های که نماینده کوره داران به کمیسیون ارائه دادند پس از بررسی های لازم تصمیم گرفته شد و تاکید شد هیچ کوره داری حق اضافه دریافتی از قیمت اعلام شده ندارد.

محسن بخشی در ادامه تصریح کرد: عمده مشکل کوره داران شهرستان از سالهای گذشته است که به هر دلیل اتحادیه اصناف و کمیسیون نظارت برای این صنف تصمیماتی در افزایش قیمت ها نداشته و سالها بهای آجر ثابت وهزینه های را بر آنان تحمیل کرده و با توجه به مساعدت های مالیاتی و بیمه ای می طلبد که کوره داران شهرستان با تلاش بیشتر فعالیت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز