خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد:

توزیع ۱۵۰ عدد ماسک پارچه‌ای بین کودکان کار مشهد به همت خانه هنر و خیرین

asdasd
کد خبر : ۹۴۷۱۱۶

نماینده جوانان استان در مجمع ملی جوانان کشور گفت: با همت جمعی از اعضای خانه هنر و کمک خیرین تعداد ۱۵۰ عدد ماسک پارچه ای بین کودکان کار مشهد توزیع شد.

سید پارسا علوی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در مشهد گفت: دیروز و با همت جمعی از اعضای خانه هنر و البته کمک خیرین، ۱۵۰ عدد ماسک پارچه ای ۳ لایه قابلِ شستشو، تهیه و بین کودکان، نوجوانان و جوانان کار پخش شد، افرادی که چهارراه به چهارراه قابل رویت اند و به امرار معاش می‌پردازند.

نماینده جوانان استان در مجمع ملی جوانان کشور ادامه داد: این کودکان اکثرشان یا ماسک نداشتند و یا از ماسک‌های یک‌بار مصرف چندین بار استفاده می‌کردند و این عمل سلامتی‌شان را به خطر می‌انداخت. بزرگترین علامت تعجب در ذهنم، عدم ساماندهی و در واقع، عدم به رسمیت شناختن این کودکان و جوانان است.

وی افزود: جز تعداد کمی از گل‌فروشان که در چند چهار راه مطرح بالا شهر فعالیت می‌کنند و شهرداری مشهد به آنها لطف کرده و لباسی با لوگویش تن‌شان کرده، باقی فروشندگان زیر مجموعه هیچ‌کجا نبودند!

عضو مجمع جوانان خراسان رضوی گفت: روی صحبتم با شما جوانان فهیم و خوب خراسان است، حال که مسئولان و متولیان امر، خودشان را مصلحتی به خواب زده اند، ما باید حواس‌مان به هم‌نَسل‌های‌مان باشد، همین جوانان که امروز سر هر چهار راه دیده می‌شوند، تک به تک مانند ما بخشی از آینده ایران اسلامی هستند، بخشی مهم و حائز اهمیت که لااقل اکنون فراموش شده و واکنش‌مان به آنها بالا دادن شیشه ها و گاها حتی دعوا و درگیری است.

علوی با اشاره به اینکه کودکان و جوانان کار محتاج نگاه ویژه ما هستند، گفت: از تک‌تک عزیزانی که در راه پخش این ماسک ها همراه‌مان بودند، اعم از خیرین، سمنی که زحمت دوخت ماسک هارا کشید و البته دوستانم که در روز پخش دوشادوش من به پخش ماسک ها پرداختند، صمیمانه تقدیر و تشکر می کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز