خبرگزاری کار ایران

مسئول اداره فرهنگی شهرداری کاشمر خبر داد:

اجرای ۲۰ برنامه فرهنگی توسط شهرداری کاشمر در سال گذشته

asdasd
کد خبر : ۹۴۴۱۹۸

مسئول اداره فرهنگی شهرداری کاشمر گفت: در سال گذشته بیش از ۲۰ برنامه فرهنگی در کاشمر اجرا شده و نیازسنجی مخاطب لازمه توفیق برنامه های فرهنگی شهرداری این شهر است.

سید مهدی هاشمی در گفت وگو با خبرنگار ایلنا در کاشمر گفت: در سال گذشته بیش از 20 برنامه فرهنگی با همکاری گروه‌های هنری، سمن های مردم نهاد و انجمن های فرهنگی اجرا شد.

وی اظهار کرد: گرچه امسال به دلیل بیماری کرونا نتوانستیم بسیاری از برنامه های فرهنگی را اجرا کنیم ولی در فضای مجازی برنامه های مختلفی انجام گرفت.

مسئول اداره فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری گفت: افزون بر تشکیل فوری ستاد اجتماعی مبارزه با بیماری کرونا، در حوزه کتاب و کتابخوانی به صورت مجازی تدارک مسابقه خاصی برای علاقه مندان و شهروندان در دوران کرونا دیده شد که مورد استقبال شهروندان قرار گرفت .

هاشمی با بیان اینکه برنامه های فرهنگی در مناسبت های خاص دینی و ملی ما جایگاه خاصی دارد و شهرداری در برگزاری این گونه مراسمات تمام تلاش خود را انجام داده است گفت: یکی از اصلی ترین شاخصه ها، توجه به نیازمندی های مخاطبان و انجام نیازسنجی است و این که بدانیم حقیقتاً امروز مخاطب ما با چه مسایل و نیازهایی مواجه است تا بعد بر اساس آن بتوان برنامه ریزی درست و منسجمی در این باره انجام داد.

وی خاطرنشان کرد: توجه به میزان درک و شناخت و نیز ذائقه مخاطبان در برگزاری مراسمات فرهنگی از اهمیت بسزایی برخوردار است این که بدانیم همه مخاطبان ما یکسان نیستند و برای هر کدام از طیف های سنی، برنامه های خاصی تدارک دید.

مسئول اداره فرهنگی ، ورزشی و اجتماعی شهرداری یادآور شد: تولید و اجرای برنامه های مناسبتی با حضور روحانیون و هنرمندان در صورت خلاقیت و نوآوری و طرح مباحث روز دیده شود به طور نسبی باعث جذب مخاطب می شود.

هاشمی افزود: هم‌اکنون سلامتی شهروندان از اهمیت بیشتری نسبت به اجرای برنامه های فرهنگی بصورت تجمع شهروندان است و اگر اجرای برنامه ای در آینده مد نظر باشد با رعایت پروتکل های بهداشتی انجام خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز