خبرگزاری کار ایران

فرماندار خلیل آباد مطرح کرد:

فعالیت ۸ معین اقتصادی با حجم سرمایه گذاری ۲۴۰ میلیارد تومان در خلیل آباد

asdasd
کد خبر : ۹۴۳۱۴۷

فرماندار خلیل آباد گفت: در حال حاضر ۸ معین اقتصادی در خلیل آباد با ۱۵ تفاهمنامه سرمایه گذاری به ارزش ۲۴۰ میلیارد تومان در غالب ۱۵ طرح پیش بینی کرده ایم که تاکنون برای ۱۴۰ نفر ایجاد اشتغال محقق شده است.

به گزارش خبرنگارایلنا از خلیل آباد، ابراهیم قاسم پور در جلسه ویدئو کنفرانسی معین های اقتصادی شهرستان با استاندار خراسان رضوی که با حضور امام جمعه و رئیس دادگستری شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: 93.5 درصد رشد اقتصادی شهرستان است و در جلسات یکشنبه های رفع موانع تولید شهرستان مشکلات تولیدی و کارگاه ها بررسی می‌شود که توانسته است کمک زیادی به تولید شهرستان بکند.

وی از پیگیری های نماینده شهرستان ، اضلاع اقتصادی ، معین های اقتصادی و همکاری امام جمعه  و دستگاه قضاء تقدیر کرد و گفت: درخواست داریم صدور پیش مجوزها در روستای جابوز به عنوان پایلوت در شهرستان اجرا شود چرا که توان اجرای آن را داریم و اگر تفویض اختیار به مدیران شهرستانی در اجرای مثلث توسعه اقتصادی داده شود می‌توانیم گام های موثرتری را برداریم.

وی با انتقاد از عملکرد سرپرستی بانک ملت از مساعدت های سرپرستی بانک ملی تقدیر کرد و بر نهایی کردن 41 هکتاراز  زمین های شهرک صنعتی که تفکیک آن در دفتر سیاسی استانداری انجام شده است، تاکید کرد.

قاسم پور از آغاز فصل برداشت انگور در خلیل آباد خبر داد و گفت:  فصل برداشت انگور از سطح 6 هزار هکتار از باغات شهرستان شروع شده است که 100 هزار تن تولید انگور و 20 هزار تن تولید کشمش خواهیم داشت که فروش آن  دغدغه باغداران این شهرستان است.

محمد باقر حسینی رئیس دادگستری خلیل آباد نیز افزود: دستگاه قضاء با تمام توان در خدمت سرمایه گذاران است و در جهت منویات رهبری در سال جهش تولید از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد و سرمایه گذاران با خیال راحت در شهرستان می توانند سرمایه گذاری کنند.

علی اکبر لبافی دبیر نهاد مردمی اقتصاد مقاومتی خراسان رضوی خلیل آباد را جز شهرستان های برتر نام برد و گفت: این شهرستان دارای 51 هزار نفر جمعیت و 32 هزار نفر جمعیت روستایی هستند 19 هزار نفر جمعیت شهری می باشد و جمعیت بیکاراین شهرستان بالغ بر 1133 نفر می باشد.

وی افزود: از مجموع 23 روستای خلیل آباد، در 18 روستا کسب و کار ایجاد شده و 6 روستا فاقد کسب و کار هستند.

دبیر نهاد مردمی اقتصاد مقاومتی خراسان رضوی اظهار داشت: شهرستان آماده توسعه فعالیت های اقتصادی با 9 معین است و معین های اقتصادی در شهرستان مجموعا 50 میلیارد تومان را برای سرمایه گذاری در سامانه مربوطه ثبت کرده اند .

وی گفت: 352 فعالیت اقتصادی  توسط معین های اقتصادی ثبت شده است و با ایجاد این سرمایه گذاری ها 70 درصد بیکاران را پوشش می دهد .

لبافی گفت: هدف در اجرا این مدل صرف اشتغال نیست بلکه بالا بردن سرانه درآمدی مردم است که برای ما یک رکن است و امیدواریم در سال آینده با توجه به اقدامات خوب معین ها و همیاری مدیران شهرستان ریشه بیکاری را در این شهریستان جمع کرده و بیکاری حذف شود.

وی ارزیابی خود را درمورد فعالیت های معین های اقتصادی در حد مطلوب نام برد و خلیل آباد را جز شهرهای پیش رو ذکر کرد.

در این جلسه ویدئو کنفرانسی هر یک از معین های اقتصادی از جمله کمیته امداد ، شرکت پیشرو صالح ، معین اقتصادی روستای جابوز برنامه های کاری خود را بیان کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز