خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی خبر داد:

اختصاص ۲۰ میلیارد ریال برای رفع مشکل اطفای حریق و آسانسور مسکن مهر تربت‌حیدریه

asdasd
کد خبر : ۹۴۰۹۹۲

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی گفت: برای رفع مشکل اطفای حریق و آسانسور مسکن مهر تربت حیدریه، مبلغ ۲۰ میلیارد ریال اختصاص یافته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تربت حیدریه، قدرت‌الله ابک در جلسه کارگره مسکن تربت‌حیدریه افزود: البته این رقم سهم آورده ماست و تحقق آن در گرو پرداخت سهم متقاضیان است، یکی از مشکلات ما در بخش مسکن مهر آن است که متقاضیان در زمانی که باید آورده خود را پرداخت می‌کردند، کوتاهی کرده و حال که باید بر اساس نرخ افزایش یافته کالا و مصالح پرداخت کنند، انتظار دارند ما برایشان زمان را متوقف نگه‌داریم که از عهده ما خارج است. 

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی در خصوص مشکل محوطه‌سازی مسکن مهر تربت‌حیدریه نیز گفت: قرار بوده هزینه کل محوطه سازی برآورد شود و حال باید این کم کاری را مسوولان این خطه پاسخ دهند، بعد از مشخص شدن هزینه مربوطه، در تهران جلسه ای با حضور مسوولان ارشد تربت‌حیدریه برگزار تا این مشکل برطرف شود.

وی گفت :۲ میلیارد تومان تسهیلات جهت تکمیل آسانسورهای مسکن مهر شهرستانوهزارو ۱۳۰واحد مسکن فاقد متقاضی است و در مواردی که آورده مشتری و آورده متقاضی تکمیل است ،پیمانکار جدید ورود کند تا پروژه ها تکمیل شود خلع ید پیمانکاران قبلی در جلسه شورای تامین شهرستان بررسی شود.

رئیس اداره راه و شهرسازی تربت حیدریه نیز گفت: از مجموع سه هزار و 300 واحد مسکن مهر تربت‌ حیدریه، هزار و 700 واحد تکمیل و 105 واحد دارای متقاضی است. 

مهدی یوسفی با بیان اینکه 308 واحد نیز با نواقص تحویل متقاضیان شده، افزود: بخش اعظمی از مشکلات مربوط به پیمانکاران است که به تعهدات خود عمل نکرده‌اند و این موضوع موجب شده هراز گاهی شاهد تجمعات اعتراض آمیز در مقابل فرمانداری هستیم زیرا 13 بلوک ما فاقد آسانسور است.

فرماندار تربت‌حیدریه نیز گفت: با وجودی که مسکن مهر این شهرستان از حیث جانمایی و قرار گرفتن در شمال شهر و در سطح استان نیز بهترین موقعیت بود، اما از حیث اتمام کار و کسب رضایت متقاضیان متاسفانه پر مشکل‌ترین مسکن مهر استان و 16 سال است که به طور کامل رفع نشده و به عبارت بهتر پروژه ای که قرار بوده آبروی نظام باشد، تبدیل به آبروبری نظام شده است.

علی رستمی خطاب به مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی گفت: خواهش می کنم رفع مشکل را به تهران محول نکنید و اگر قرار است نماینده شما به اینجا بیاید ما از ایشان پذیرایی تمام و کمال می‌کنیم و اگر قرار است نماینده ما به مشهد بیاید هزینه آن را خودمان متقبل می شویم.   

 در این نشست مقرر شد ظرف مدت 40 روز نمایندگان فرمانداری، اداره کل راه و شهرسازی استان، اداره راه و شهرسازی تربت‌حیدریه، نظام مهندسی و شهرداری تربت‌حیدریه، نماینده پیمانکاران و نماینده متقاضیان در نشست مشترک مشکل را بررسی و هر جایی که قصور پیمانکار اثبات شد، به مراجع قضایی معرفی شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز