خبرگزاری کار ایران

با حضور استاندار انجام شد؛

آغاز عملیات احداث اردوگاه نگهداری و درمان معتادان متجاهر در مشهد

asdasd
کد خبر : ۹۳۹۹۷۷

طی مراسمی با حضور مسئولان استانی و شهری عملیات احداث اردوگاه نگه داری و درمان معتادان متجاهر در حسن آباد مشهد آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، در این مراسم استاندار خراسان رضوی، شهردار مشهد ، رئیس شورای اسلامی شهر مشهد و برخی معاونین شهردار حضور داشتند.

علیرضا رزم‌حسینی استاندار خراسان رضوی در این مراسم افزود: ۲۱ هزار قطعه ملک از این تعداد املاک مازاد در خراسان رضوی مربوط به دستگاههای اجرایی و ۹۱ هزار قطعه متعلق به نهادهای حکومتی است.

وی ۵۰ درصد این املاک را فاقد بهره‌وری اعلام و بیان کرد: دولت به دستگاههای تحت مدیریت خود تکلیف واگذاری املاک مازاد را ابلاغ کرده تا این املاک برای اجرای پروژه‌های مختلف مورد استفاده قرار گیرند.

استاندار خراسان رضوی ادامه داد: با واگذاری این املاک می‌توان با صرف هزینه مختصر پروژه‌های دیگری را اجرایی کرد. وی در

ادامه به ساخت اردوگاه جدید برای معتادان متجاهر در مشهد اشاره و بیان کرد: از اجرای این پروژه خشنود نیستیم اما برخی افراد جامعه به دلیل مشکلات و نارساییهای فرهنگی، اقتصادی و  اجتماعی گرفتار اعتیاد می‌شوند که باید به عنوان یک بیماری برای درمان آنها برنامه‌ریزی کرد.

رزم‌حسینی گفت: در موضوع ساماندهی معتادان علاوه بر حل مشکل اعتیاد آنها، باید توانمندی و بنیه اقتصادی این افراد نیز تقویت تا شعار "شهر بدون متکدی و معتاد متجاهر" در مشهد محقق شود. 

خلیل الله کاظمی معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد نیز در این مراسم اظهار کرد: مساحت این مکان حدود 3.2 هکتار است و در فاز یک آن محوطه سازی حدود 2.2 هکتار آن را انجام خواهیم داد.

وی افزود: در این فضا سه سوله وجود دارد که کامل بازسازی و بهینه سازی خواهیم کرد و حدود دو هکتار از محوطه 3.2 هکتار آسفالت و جدول گذاری خواهیم کرد.

معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد بیان کرد: برآورد ریالی این پروژه 10 میلیارد تومان است که اعتبار آن با همکاری استانداری، شهرداری و شورای اسلامی شهر مشهد تامین خواهد شد.

کاظمی خاطرنشان کرد: روزشمار پروژه از امروز آغاز و تا اتمام آن 135 روز باقی خواهد ماند. همچنین پیمانکار این پروژه همیار سازه است.

وی با اشاره به تمایز این پروژه با سایر پروژه های مرتبط با آن، اضافه کرد: بر اتمام این پروژه تاکید زیادی شده تا ظرف زمان مقرر به بهره برداری برسد.ش

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز