خبرگزاری کار ایران

با حضور معاون استاندار خراسان رضوی؛

اولین سرپرست فرمانداری کوهسرخ معرفی شد

asdasd
کد خبر : ۹۳۵۰۴۷

با حضور معاون سیاسی- امنیتی استاندار خراسان رضوی، اولین سرپرست فرمانداری کوهسرخ معرفی شد.

به گزارش ایلنا از کاشمر، جلسه شورای اداری این شهرستان با حضور حسن جعفری معاون سیاسی- امنیتی استاندار خراسان رضوی به‌ منظور معارفه سرپرست فرمانداری شهرستان جدید  کوهسرخ در شهر ریوش برگزار شد .

جعفری با اشاره به دغدغه‌هایی که در حوزه معیشت مردم وجود دارد، اظهار کرد: کرونا ۳۰ میلیارد دلار به حوزه‌های مختلف اقتصادی کشور و استان خسارت وارد کرده است.

 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه در بدو ورود ویروس به کشور مردم کرونا را باور داشتند و اقدامات بهداشتی را به‌طور صحیح رعایت و انجام می‌دادند، یادآور شد: این روند تا پایان خرداد طوری بود که در حوزه مراجعه‌کنندگان و فوت‌شدگان به سمت یک شیب آرام و رو به پایین بودیم.

 وی با اشاره به اینکه ستاد مقابله با کرونا به دنبال تعطیلی اماکن و اجرای محدودیت‌ها نیست، افزود: قطعاً در مواردی که نسبت به رعایت موارد بهداشتی و پروتکل‌ها بی‌توجهی شود نسبت به تعطیلی اقدام و ادامه فعالیت این واحدها و اماکن جلوگیری می‌شود.

جعفری با اشاره به اینکه قرار گرفتن در وضعیت سفید یک باور غلط است، تصریح کرد: 6 استانی که امروز در وضعیت قرمز و بحرانی قرار دارند، دقیقاً همان استان‌هایی بودند که در ایام پیک این ویروس در وضعیت سفید قرار داشتند اما امروز دارای بیشترین آمار در حوزه بستری و فوتی‌ها هستند.

جعفری بابیان اینکه برای تصدی سرپرستی فرمانداری تازه تأسیس کوهسرخ 5 گزینه وجود داشت ،اظهار کرد: با بررسی‌های انجام‌شده فردی دلسوز که بومی منطقه است و سابقه 5.5 سال بخشداری در کارنامه دارد برای تصدی این مسئولیت انتخاب شد.

وی با تأکید بر اینکه سرپرست فرمانداری کوهسرخ به‌تنهایی نمی‌تواند 80 سال عقب‌افتادگی کوهسرخ را جبران کند، یادآور شد: در این راستا می‌طلبد همه مسئولان، مردم، خیرین و حتی افرادی که از حوزه شهرستان در سایر مناطق کشور هستند از همه توان و پتانسیل برای ارتقا، توسعه، پیشرفت و آبادانی کوهسرخ استفاده کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان رضوی همچنین با اشاره به‌ضرورت سکونت مسئولان در محل خدمتشان گفت: با توجه به دستور وزیر کشور و پیگیری استاندار از مجموع 104 فرماندار و بخشدار در خراسان رضوی 102 نفر در محل خدمتشان سکونت دارند و تنها 2 نفر بنا به شرایطی که دارند تاکنون مستقر نشدند و به آن‌ها نیز مهلت داده‌شده تا هر چه زودتر مستقر شوند.

در این مراسم از زحمات مجید کاریزنویی به عنوان بخشدار کوهسرخ تقدیر و رضا رمضانی طرقی که سابقه بخشداری کوهسرخ و ششطراز را در کارنامه خدمتی خود دارد به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان تازه تأسیس کوهسرخ معرفی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز