خبرگزاری کار ایران

سردار جان نثار به ایلنا خبر داد:

کشف موادمخدر و کالای قاچاق در مرزهای خراسان رضوی

asdasd
کد خبر : ۹۳۳۰۰۴

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی از کشف موادمخدر، کالای قاچاق و دستگیری قاچاقچیان در مرزهای این استان توسط مرزبانان هنگ مرزی و مرزبانی درجه یک تایباد خبر داد.

سردار ماشاالله جان نثار در گفت وگو با خبرنگار ایلنا در تایباد، اظهار کرد: مرزبانان هنگ مرزی تایباد در راستای برخورد قاطع با قاچاقیچان مواد مخدر، موفق شدند با اشرافیت اطلاعاتی کامل ۴۲ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک را طی یک عملیات تلفیقی از یک دستگاه خودروی سواری کشف کنند.

وی افزود: در این ارتباط سه نفر قاچاقچی دستگیر و ۲ دستگاه خودروی سواری توقیف شد که برای تکمیل پرونده به مرجع قضایی ارجاع داده شدند.

سردار جان نثار در ادامه از کشف مقادیری کالای قاچاق توسط مرزبانان مستقر در ایست و بازرسی ۱۷ شهریور دوغارون طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و افزود: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و پیروی منویات مقام معظم رهبری در جهت حمایت از تولیدات داخلی، مرزبانان این فرماندهی مقتدرانه برای تحقق تدابیر معظم له تلاش کرده و موفق شدند مقادیری کالای قاچاق را کشف کنند.

وی گفت: در بازرسی خودروهای خروجی 3800 عدد نوار تست قند خون و هشت دستگاه گوشی تلفن همراه به ارزش 153 میلیون و 600 هزار ریال کشف و ضبط شد.

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی مطرح کرد: در این راستا نیز 2 قاچاقچی دستگیر و به همراه کالاهای مکشوفه تحویل مراجع قضایی شدند.

وی تاکید کرد: مرزبانان مقتدرانه در مرزهای استان با هرگونه ورود و خروج کالای قاچاق مبارزه می کنند و در این ارتباط با هر متخلفی مطابق قانون برخورد خواهند کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز