خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خبر داد:

اشتغال بیش از ٧٧ هزار نفر در شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی

asdasd
کد خبر : ۹۳۲۴۰۷

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی گفت: افزون بر ٧٧ هزار نفر در شهرک‌های صنعتی استان مشغول به کار هستند که ٩ درصد اشتغال کل شهرک‌های صنعتی کشور در این استان ایجاد شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، مسعود مهدی‌زاده مقدم در بازدید از شهرک صنعتی چناران، اظهار کرد: در 40 شهرک و ناحیه صنعتی به متقاضیان زمین واگذار شده و هم اکنون 2 هزار و 682 واحد صنعتی در شهرک‌های صنعتی فعالیت می کنند.

وی با اشاره به اشتغال ایجاده شده برای 2 هزار 121 نفر در سال گذشته، افزود: هم اکنون افزون بر 77 هزار نفر در شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی مشغول به کار هستند که 9 درصد اشتغال کل شهرک‌های صنعتی کشور در این استان ایجاد شده است.

مهدی زاده مقدم ادامه داد: وجود ظرفیت های بی نظیر استان و نیز مراکز تحقیق و توسعه دانشگاهی و واحدهای صنعتی و همچنین فناوری های نوین شرکت های دانش بنیان استان فرصت های بزرگی است که برای اشتغال بیشتر باید استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه نگاه سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران به اشتغال بیشتر در مناطق کمتر توسعه یافته است، تأکید کرد: مزایا و مشوق های مناسب برای توسعه این مناطق به خصوص برای اشتغال مولد پیش بینی شده تا سرمایه گذاران و متقاضیان این مناطق بهره برداری کنند.

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی، خاطرنشان کرد: صنایع کوچک و متوسط سبب پویایی صنعت، ایجاد اشتغال مولد و رشد اقتصادی شدند و نیز ارزش افزوده صنعتی مناسبی برای صنعتگران و سرمایه گذاران به وجود آورده اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز