خبرگزاری کار ایران

رئیس تعاون روستایی نیشابور خبر داد:

پیشرفت ۹۰ درصدی سه سوله با ظرفیت ۴ هزار تن در شرکت‌های تعاونی روستایی نیشابور

asdasd
کد خبر : ۹۳۲۰۰۳

رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان نیشابور از پیشرفت ۹۰ درصدی سه سوله به ظرفیت ۴ هزار تن در شرکت‌های تعاونی روستایی و با استفاده از تسهیلات بانکی و منابع داخلی در این شهرستان خبر داد.

 علیرضا بیاتی در گفت وگو با خبرنگار ایلنا در نیشابور گفت: ساخت انبارهای چند منظوره و ساختمان اداری اتحادیه تعاونی تولید در شبکه تعاون روستایی و تولید شهرستان نیشابور در حال انجام است. 

وی در ادامه افزود: میزان اعتبار این پروژه ها مبلغی بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال می باشد که بخش عمده آن از طریق دریافت تسهیلات بانکی تامین شده است. 

وی اظهار داشت: انبارهای چند منظوره جهت خرید و نگهداری کالا و خدمات منجمله جو، گندم، ذرت و به طور کلی نهاده های دامی، کود شیمیایی و سموم مختلف استفاده خواهد شد. 

وی خاطر نشان کرد: این سوله ها در مجموع می‌تواند حداقل برای ۱۰ نفر بصورت مستقیم و ١۵٠ نفر غیر مستقیم اشتغال زایی داشته باشد. 

رئیس اداره تعاون روستایی نیشابور تصریح کرد: با توجه به فعالیت روز افزون تشکل‌های بخش تعاونی و نیاز به انبارهای مکانیزه و هم‌چنین تنوع فعالیت تشکل‌ها ایجاد زیرساخت‌های لازم از ضروریات وجودی تعاونی های زیر مجموعه بوده و تاثیر بسیار زیادی در خدمات رسانی به اعضا دارد. 

بیاتی همچنین در خصوص پیشرفت ۸۵ درصدی پروژه ساخت دفتر کار اتحادیه تعاونی تولید شهرستان اعلام کرد: این پروژه در سال گذشته کلنگ زنی و ظرف دو تا سه ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید. 

اتحادیه تعاونی تولید شهرستان نیشابور به عنوان بخشی از تشکل‌های ۴۷ گانه این شهرستان و دارای ۱۳ شرکت تعاونی تولید روستایی فعال می باشد که عمده فعالیت آن انجام پروژه های فنی مختلف بخش کشاورزی، انجام مشاوره های فنی و مهندسی در زمینه یکپارچه سازی و تسطیح اراضی کشاورزی، انجام کشاورزی قراردادی، مدیریت و تسهیلگری در زمینه استفاده از منابع آبی، بسط و گسترش تولیدات گلخانه ای، تحت پوشش قرار دادن و گسترش بیمه اجتماعی روستائیان و کشاورزان و خدمات تامین و توزیع نهاده های کشاورزی و دامی است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز