خبرگزاری کار ایران

مدیر آموزش و پرورش خلیل آباد مطرح کرد:

لزوم تزریق تجهیزات کامل و جدید به مدارس خلیل آباد

asdasd
کد خبر : ۹۳۱۴۰۲

مدیر آموزش و پرورش خلیل آباد گفت: سالانه بالغ بر ۷۰۰ دانش آموز جدید به جمعیت کنونی دانش آموزان شهرستان اضافه می‌شود که نیاز است تجهیزات کامل‌تر و جدید تری به مجموعه آموزش و پرورش تزریق شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خلیل آباد، محمود روشندل در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان که با حضور امام جمعه، فرماندار و دادستان خلیل آباد و سایر اعضا در محل سالن اجتماعات آموزش و پرورش برگزار شد اظهار کرد: در حال حاضر بالغ بر 30 پروژه عمرانی در دست اجرا داریم که ۶ پروژه آموزشی نیز در روستاهای ابراهیم آباد، بزنجرد و سعدالدین در هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید تا دانش آموزان بتوانند از یک فضای آموزشی ایمن استفاده کنند.

وی با بیان اینکه با اتمام امتحانات پایه دوازدهم سال تحصیلی 98- 99 به پایان می رسد، افزود:  با پایان یافتن سال تحصیلی، پروژه مهر که یکی از مهمترین پروژه ها در آموزش و پرورش محسوب می شود با ثبت نام دانش آموزان از اول تیرماه شروع شده است.

مدیر آموزش و پرورش خلیل آباد با بیان اینکه 23 هزار معلم در سطح استان کمبود داریم بیان کرد: طبق بخشنامه ای که ارسال شده  به جهت کمبود نیروی انسانی حتی مدیران مدارس و معاونان حداقل 6 ساعت درس داشته باشند تا بخشی از مشکلات ساماندهی نیروی انسانی مرتفع شود و در همین راستا آموزش و پرورش خلیل آباد رتبه اول ازجهت نیروی انسانی در سطح استان خراسان رضوی داریم. 

 روشندل از افتتاح اولین چمن مصنوعی شهرستان توسط آموزش و پرورش خلیل آباد خبر داد و گفت :تا پایان سال تحصیلی جدید  ۹۵ درصد مدارس خلیل آباد از نعمت نمازخانه برخوردار خواهند شد.

وی با تاکید بر اینکه در سال تحصیلی جاری بالغ بر ۱۰ هزار دانش آموز به جز مدارس پیش دبستانی در خلیل آباد در حال تحصیل بودند، افزود: طرح هجرت با همکاری بسیج دانش آموزی  در تابستان برای مدارس اجرا می شود که در همین راستا سال گذشته ۱۵ مدرسه  با همکاری بسیج دانش آموزی در قالب طرح هجرت آماده‌سازی و بهسازی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز