خبرگزاری کار ایران

فرماندار نیشابور مطرح کرد:

نیشابور در برخی حوزه‌ها از میانگین شاخصه‌های استانی عقب است

asdasd
کد خبر : ۹۲۹۴۶۲

فرماندار نیشابور گفت: این شهرستان در چند حوزه از میانگین شاخصه‌های استانی عقب است و در حوزه اماکن ورزشی میزان عقب ماندگی این شهرستان بیشتر از سایر بخش‌ها است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از نیشابور ، علیرضا قامتی در دومین جلسه شورای اداری شهرستان در سال جاری افزود: شاخص آسفالت راه روستایی در نیشابور هشت درصد از میانگین استانی عقب تر است.

وی با بیان اینکه اولین ‌خواسته از مدیران کل استان رسیدن شاخصه‌های شهرستان نیشابور به شاخصه‌های میانگین استانی است و با اعتبارات استانی به این‌ میانگین نمی‌رسیم، اظهار داشت: سرزده آمدن مدیران کل به نیشابور مشکلی را حل نمی‌کند و مدیران‌کل باید با برنامه وارد نیشابور شوند و اگر مدل مدیریتی و پیگیری صحیحی داشته باشیم امکان موفقیت‌های بیشتری خواهیم داشت.

فرماندار نیشابور خاطرنشان کرد: طی ۶ ماه گذشته بالغ بر ۲هزار میلیارد ریال طرح در حوزه کشاورزی نیشابور به بهره برداری رسیده و ۴۷ مجموعه تسهیل گر در نیشابور شکل گرفته است و سند توسعه شهرستان نیشابور نیز در حال تدوین است که برش سال ۹۹ آن احصا شده است.

وی با بیان اینکه هر شخص و مجموعه که آرامش نیشابور را تحت تاثیر قرار دهد به شهرستان ظلم کرده زیرا سرمایه گذار به دنبال آرامش است و نگاه ما به انتصاب مدیران تنها شایسته‌ سالاری است و قطعا جناحی و یاسی نیست، خاطرنشان کرد: امروز در شرایط منطقه‌ای و وضعیت اقتصادی به خاطر تهدیدات ترکیبی که از سوی دشمنان متوجه ما شده مشکلاتی بوجود آمده است که در این راستا با کمک رسانه‌‌هایشان تهدیدات اقتصادی برای ایجاد و افزایش ناامیدی مردم به طور جدی در دستور کار دارند و برای برون رفت از این تهدیدات هر سال راهبردهای کاربردی با نامگذاری سالانه توسط مقام ‌معظم رهبری مشخص می‌شد.

وی با اشاره به اینکه جهش تولید را باید به عنوان یک تکلیف بدانیم اظهار داشت: سال گذشته با یک نگاه استراتژیک در حوزه تولید ۴۱ میلیارد دلار توانستیم به اقتصاد کشور کمک کنیم و ۴۷۲ هزار شغل ایجاد شد، جهش تولید نیازمند مدیرت جهادی، استمرار و مقاومت است و با اقدامات روزمره و در شرایط عادی اتفاق نمی‌افتد.

قامتی با اشاره به جلوگیری از تغییر غیر مجاز کاربری زمین‌های کشاورزی تصریح کرد: پیشگیری از وقوع جرم بسیار مهم است و هر رای قلع و قمع که صادر می‌شود هدر رفت منابع ملی است و در این چارچوب مدیران وقتی مسیر را درست طی می‌کنند نباید نگرانی داشته باشند.

وی اعلام کرد: در حوزه جهاد کشاورزی نیشابور جایگاه خوبی دارد و در بخش تولید نهاده‌های دامی نیشابور ۲۰ درصد تولید استان و درصد قابل توجهی در سطح ملی را به خود اختصاص داده است. 

قامتی تاکید کرد: حمایت های مردم نیشابور و بخش خصوصی در برهه‌های مختلف شایسته تقدیر است و پس از شیوع کرونا ۹۰ میلیارد ریال مردم برای تهیه بسته‌های معیشتی کمک کرده‌اند و باید توجه داشت رویکرد کرونا تغییر نکرده، کم نشده است و اگر پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکنیم وضعیت بدتر خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز