خبرگزاری کار ایران

رستمی خبر داد:

ساخت نخستین الکتروموتور ضد انفجار جایگاه‌های CNG کشور در خراسان رضوی

asdasd
کد خبر : ۹۲۹۴۴۸

مدیرعامل کارخانه ماشین‌های الکتریکی شهرستان جوین گفت: با انجام آزمایش‌های موفقیت آمیز اخیر این مجموعه توانست نخستین الکتروموتور ضد انفجار جایگاه های CNG کشور را طراحی و پس از ساخت با موفقیت آزمایش کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از سبزوار، رستمی با بیان اینکه این فناوری در اختیار 5 شرکت بزرگ اروپایی و چند ملیتی است، گفت: با ساخت این الکتروموتور کشورمان به جمع معدود کشورهای صاحب این فناوری وارد شد.

وی با اشاره به نیاز جایگاه های CNG به سالانه حدود یکهزار الکتروموتور ضد انفجار گفت:ما در مجموعه ماشین های الکتریکی جوین توانایی ساخت و تولید این تعداد الکتروموتور را دارا هستیم .

مدیر عامل کارخانه ماشین های الکتریکی جوین با اشاره به ساخت الکتروموتور های ضد انفجار در این مجموعه گفت: تولیدات ما در موتورهای  فوق سنگین مورد نیاز صنایع نفت و گاز و پتروشیمی است و از سال 93 این توانایی در ساخت این الکتروموتور های ضد انفجار فراهم شده و امروز نیز موفق به ساخت و آزمایش نوع دیگری از این الکتروموتورها برای جایگاه های CNG شدیم و در مجموع سالانه از خروج میلیون های دلار ارز از کشور جلوگیری کرده و خواهیم کرد .

رستمی بر اعتماد به محصولات این مجموعه از سوی مسئولان و دست اندرکاران صنایع مختلف تاکید کرد و گفت: محصولات ما از نظر کیفی از نوع اروپایی خود چیزی کم ندارد و گواه این مطلب اخذ استانداردهای اتحادیه اروپا برای تولیدات مهم همچون الکتروموتور های ضد انفجار است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز