خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار خبر داد:

بانک‌های خراسان رضوی موظف به جذب کامل اعتبارات اشتغال دستگاه‌های حمایتی شدند

asdasd
کد خبر : ۹۲۷۵۰۸

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: بانک‌های این استان تا نیمه تیر ماه امسال مهلت دارند تسهیلات قرض‌الحسنه تبصره ۱۶ قانون بودجه سال ۱۳۹۸ را که مربوط به کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی است به طور کامل جذب و به طرح‌های اشتغالزای آنها پرداخت کنند.

به گزارش ایلنا از مشهد، علی رسولیان در این خصوص افزود: تسهیلات حمایتی تبصره ۱۶ قانون بودجه برای کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان رضوی ۲ هزار و ۶۷۶ میلیارد ریال است که از این مبلغ ۹۷ درصد معادل ۲ هزار و ۶۰۷ میلیارد ریال به استان ابلاغ شده است.

وی ادامه داد: تاکنون ۱۴ بانک در خراسان رضوی مسوولیت پرداخت این تسهیلات را برعهده داشتند که آخرین عملکرد آنها پرداخت ۲ هزار و ۳۶۳ میلیارد و ۵۳۰ میلیون ریال معادل ۸۷ درصد از کل تسهیلات ابلاغی به استان برای پنج هزار و ۷۴۰ طرح اشتغالزا می‌باشد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: از کل تسهیلات تبصره ۱۶ قانون بودجه سال ۱۳۹۸ برای کمیته امداد امام خمینی (ره) این استان حدود ۳۴۰ میلیارد ریال باقیمانده که باید تا نیمه تیرماه به طور کامل جذب شود.

وی افزود: از محل اعتبارات تبصره ۱۶ قانون بودجه سال ۱۳۹۸ تاکنون یکهزار و ۳۴۵ میلیارد ریال برای پرداخت تسهیلات حمایتی به بهزیستی استان ابلاغ شده است.

رسولیان ادامه داد: تاکنون برای جذب این تسهیلات سه هزار و ۷۴۲ طرح از سوی بهزیستی خراسان رضوی به بانک‌ها ارایه شده که از این تعداد ۲ هزار و ۹۲۸ طرح مبلغ ۹۷۸ میلیارد ریال معادل ۷۳ درصد از کل تسهیلات ابلاغی را جذب کرده‌اند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: مشکل بانک‌ها در تخصیص اعتبارات تبصره ۱۶ قانون بودجه رفع می‌شود و تا نیمه تیر ماه همه این اعتبارات باید جذب شود.

تبصره ۱۶ قانون بودجه سال ۱۳۹۸ تسهیلاتی را برای ایجاد اشتغال مددجویان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) اختصاص داده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز