خبرگزاری کار ایران

فرماندار خلیل آباد مطرح کرد:

ضرورت اختصاص اعتبارات بیشتر به آبیاری تحت فشار و کم فشار در خلیل آباد

asdasd
کد خبر : ۹۲۵۱۷۲

فرماندار خلیل آباد گفت: شهرستان خلیل آباد با حدود شش هزار هکتار سطح زیر کشت انگور که رتبه اول استان را داراست می‌طلبد سهم اعتبارات آبیاری تحت فشار و کم فشار خلیل آباد به صورت ویژه ای در باغات شهرستان دیده شود.

 به گزارش خبرنگار ایلنا از خلیل آباد، ابراهیم قاسم پور در دیدار با مدیر آب و خاک جهاد کشاورزی خراسان رضوی اظهار کرد: سالانه در سطح شهرستان حدود ۲۰ تا ۳۰ هزار تن کشمش تولید می‌شود که جهاد کشاورزی استان با توجه به فضای خوبی که در شهرستان بین اضلاع مثلث توسعه اقتصادی وجود دارد باید تمرکز بیشتری به این بخش داشته باشد.

فرماندار خلیل آباد  با تاکید بر آگاهی بخشی کشاورزان در حوزه آبیاری تحت فشار توسط جهاد کشاورزی  استان و شهرستان بیان کرد:  در حوزه تغییر کاربری ها بایستی سازمان جهاد کشاورزی استان بخشی از اختیارات لازم را به شهرستان در خصوص صدور مجوزات واحدهای تولیدی بخش کشاورزی و کاهش سطح اجرای آبیاری تحت فشار و کم فشار باغات شهرستان و توجه به نظرات نظام صنفی و تشکل های مربوطه داشته باشد تا دست مدیر شهرستان جهت اقدام سریع تر باز باشد.

قاسم پور به سیل 12 فروردین ماه در خلیل آباد اشاره کرد و گفت: در این سیل باغات و مزارع شهرستان دچار خسارت شد که میزان خسارت‌ها به استانداری خراسان‌رضوی اعلام شده است که می‌طلبد جهادکشاورزی استان نسبت به این مهم پیگیری‌های جدی نیز داشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز